سازمان ملل متحد گزارش تیم شواهد جدید در برابر دولت اسلامی در عراق

توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 1:55:19 pm در امور خود با اعلام "خ

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399
توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 1:55:19 pm
UN team reports new evidence against Islamic State in Iraq در امور خود با اعلام "خلافت" است که یک بار میرسد یک سوم از عراق و سوریه بوده است را شکست داد و بر روی زمین اما مبارزان آن هنوز در مرحله حملات شورشی. (عکس از آسوشیتدپرس)(بازنمودی)

یک تیم تحقیقاتی سازمان ملل متحد می گوید از آن ساخته شده است که "پیشرفت قابل توجهی" در جمع آوری منابع جدید از شواهد در عراق علیه گروه داعش, از جمله بیش از 2 میلیون سوابق تماس است که باید تقویت موارد در برابر عاملان جنایات علیه اقلیت یزیدی در سال 2014.

این تیم همچنین گزارش پیشرفت در تحقیقات از کشتار غیر مسلح دانشجویان و پرسنل نظامی از تکریت هوا آکادمی در ژوئن 2014 و جنایات گروه داعش در موصل از سال 2014 تا 2016.

در گزارش به شورای امنیت سازمان ملل به دست آمده توسط آسوشیتدپرس, این تیم تحقیقاتی گفته است که در ادامه به تعامل با دولت عراق در انتظار قانون است که اجازه می دهد این کشور برای محاکمه جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت و نسل کشی که گفته شده است دولت اسلامی, همچنین به عنوان شناخته شدند.

"در شش ماه آینده در این تیم ادامه خواهد داد کار خود را با دولت عراق به منظور سرمایه گذاری بر روی این فرصت, با توجه به تامین امنیت شروع داخلی رسیدگی بر اساس شواهد جمع آوری شده توسط تیم" این گزارش گفت:.

در امور خود با اعلام "خلافت" است که یک بار میرسد یک سوم از عراق و سوریه بوده است را شکست داد و بر روی زمین اما مبارزان آن هنوز در مرحله حملات شورشی. جنایات خود را مبارزان و حامیان متعهد را ترک کرده اند اسکارهای عمیق.

هزاران نفر از اعضای داعش یزیدی اقلیت عمدتا زنان و دختران تجاوز کردند و به بردگی گرفته شده در حالی که مردان کشته شدند. مشکوک همجنسگرایان بودند تحت فشار قرار دادند پشت بام به مرگ آنها.

اسیر آمریکایی ها و غربی ها بودند سر بریده و تعداد نامعلومی از مشکوک مخالفان کشته شدند. یک قطعنامه شورای امنیت با حمایت بیش از 60 کشور برای ارجاع پرونده سوریه به دادگاه جنایی بین المللی شد وتو توسط روسیه و چین در ماه مه 2014.

مجمع عمومی تاسیس پانل مستقل در دسامبر 2016 برای کمک به تحقیقات و پیگرد قانونی کسانی که مسئول جنایات جنگی یا جنایت علیه بشریت در سوریه است.

در سپتامبر سال 2017 به شورای امنیت رای دادند به اتفاق آرا به درخواست سازمان ملل متحد برای ایجاد یک تیم تحقیقاتی برای کمک به عراق حفظ شواهد و ترویج پاسخگویی برای آنچه "ممکن است به مقدار جنگی و جنایت علیه بشریت و نسل کشی" متعهد توسط گروه داعش هم در عراق و شام که شامل سوریه ،

آخرین گزارش این تیم تحقیقاتی گفت که به عنوان یک نتیجه از آن گسترش همکاری با عراق قضائیه سرویس های امنیتی و اداره اطلاعات نظامی آن می ایستد "در لحظه ای سرنوشت ساز در آن کار می کنند."

همکاری با عراق قضائیه در به دست آوردن اطلاعات تماس سوابق و با امنیتی عراق خدمات در استخراج و تجزیه و تحلیل داده ها از تلفن همراه سیم کارت ها و دستگاه های ذخیره سازی انبوه قبلا استفاده شده توسط داعش "پتانسیل را دارند که نشان دهنده یک تغییر پارادایم در تعقیب داعش, اعضای" محققان گفت.

اطلاعات ارائه شده "دسترسی به طیف گسترده ای از داخلی عراق اسناد و مدارک همراه اطلاعات فیلم ها و تصاویر" گفتند.

این تیم گفته است که در حال حاضر شناسایی شواهدی وجود دارد که می توانید با پر کردن شکاف در جریان دادرسی به عنوان یک نتیجه از داده های تلفن همراه و همچنین از قرار دادن اسناد برگزار شده توسط مقامات عراق به صورت دیجیتال و با استفاده از پیشرفته کشف و شواهد-سیستم های مدیریت.

در آن تحقیق و تفحص از حملات متعهد است در برابر دولت عراق در منطقه سنجار در ماه اوت 2014, تیم گفت: دریافت های اخیر بیش از 2 میلیون تماس اطلاعات سوابق از عراق تلفن همراه ارائه دهندگان خدمات "مربوط به دوره های زمانی و مکان جغرافیایی متصل به این تحقیقات را فراهم می کند یک فرصت قابل توجهی به تقویت پرونده در رابطه با اتهام عاملان."

همانطور که برای رسیدگی به کشتار جمعی در تکریت هوا آکادمی در ژوئن 2014 این تیم گفت: کار خود را کمک کرده اند ادامه همکاری از ملی عراق در کمیسیون به منظور بررسی جنایات از جمله گزارش exhumations و کالبد شکافی کرد.

این تیم گفت: آن را نیز به دست آمده حساب از بازماندگان و به دنبال اضافی اطلاعات تماس ثبت شده است. محققان گفت: همکاری با عراق داخلی دادگاه ها و سازمان های غیر دولتی بیشتر پیشرفته آن مجموعه ای از شواهد این است که جرایم در موصل بین 2014 و 2016.

Exhumations در دو گور دسته جمعی سایت های نزدیک به موصل آغاز شد که در ماه مارس بوده است به طور موقت متوقف با توجه به COVID-19 شیوع و "ارائه خواهد شد قابل توجه تمرکز آینده تحقیقی فعالیت" تیم گفت.

نگاه به آینده این تیم گفت: تاسیس دو اضافی در زمینه تحقیقات واحد به نگاه به جنایات علیه مسیحی Kakai, شبا سنی و ترکمن جوامع شیعه در عراق است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب