سازمان ملل متحد می گوید: 3 حافظ صلح کشته و 4 زخمی در مالی حملات

توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشر شده در مارس 11, 2020 11:48:08 am با وجود 2015 توافقنامه صلح بین د

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشر شده در مارس 11, 2020 11:48:08 am
UN says 3 peacekeepers killed, 4 wounded in Mali attacks با وجود 2015 توافقنامه صلح بین دولت و جدایی طلبان کیدال به فرار نمی کردند. (AP Photo/ست Wenig/فایل)

سازمان ملل متحد گفت: سه نفر از نیروهای حافظ صلح چاد کشته شدند و چهار نفر دیگر به شدت مجروح یکشنبه در حملات علیه U. N. کاروان در شمال مالی با استفاده از دستگاه های منفجره دست ساز.

سخنگوی سازمان ملل متحد استفان نواز گفت: دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ را محکوم نزدیکی Aguelhok در منطقه کیدال که ممکن است تشکیل جنایات جنگی تحت قوانین بین المللی.

دبیر کل خواستار مالی مقامات "به هیچ تلاشی در شناسایی عاملان این حملات به طوری که می توان آنها را به عدالت به ارمغان آورد سریعا" نواز گفت.

سازمان ملل متحد ماموریت حافظ صلح در مالی تاسیس شد در سال 2013 برای کمک به ایجاد ثبات در شمال غربی کشور آفریقایی. نواز گفت: "دبیر کل تعهد که چنین اقدامات بزدلانه نمی خواهد جلوگیری سازمان ملل از عزم خود را برای ادامه حمایت از مردم و دولت مالی در تعقیب خود را از صلح و ثبات است."

با وجود 2015 توافقنامه صلح بین دولت و جدایی طلبان کیدال به فرار نمی کردند. جهادی بارها و بارها هدفمند U. N. پایه وجود دارد و 2016 حمله به کشته شدن هفت حافظ صلح.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب