سازمان ملل متحد برای ملاقات با رهبران عملا; تهمت ممکن است در فرد شرکت

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 8:54:26 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 8:54:26 am
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گوش در سازمان ملل متحد اقدام آب و هوا در طول اجلاس مجمع عمومی دوشنبه, سپتامبر. 23, 2019 در نیویورک است.(AP Photo/اوان Vucci)

نشست سالانه رهبران جهان در سازمان ملل متحد می گذرد مجازی در این سال برای اولین بار در تاریخ 75 ساله آن به دلیل COVID-19 همه گیر به جز احتمال زیاد ظاهر شخصی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"ما امیدواریم که رئیس جمهور تهمت واقع خواهد شد صحبت کردن در فرد در مجمع عمومی" کلی صنایع دستی سفیر آمریکا در سازمان ملل روز پنجشنبه گفت:, و اضافه کرد که او خواهد بود "تنها" رهبر به صحبت می کنند در مجمع مجلسی.

در سال های گذشته هزاران نفر از مردم رفتند به نیویورک برای نشست سالانه رهبران جهان در مجمع عمومی شناخته شده به عنوان به طور کلی بحث است.

در طول یک هفته ای جمع آوری رئیس جمهور و نخست وزیر پادشاهان و وزیران خارجه از 193 عضو سازمان ملل متحد سازمان ملل ارائه یک آدرس رسمی اما بسیار واقعی عمل می گیرد در صدها نفر از برنامه های جانبی و جلسات خصوصی ناهار و شام.

به دلیل COVID-19, مجمع عمومی, اعضای, توافق در این ماه به هر کشور را به رهبر ارائه یک ضبط سخنرانی که از تلویزیون پخش شود در مجمع مجلسی با تعداد کمی از نیویورک-بر اساس دیپلمات ها اجازه داده می شود در حال حاضر. فقط چند برنامه جانبی مجاز خواهد بود.

سخنرانی شروع خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده در سپتامبر 22, اما خواهد شد قبل از یک رویداد در روز 21 سپتامبر مارک سازمان ملل در سالگرد 75. موضوع: "آینده ما می خواهیم سازمان ملل نیاز داریم: افراطیت و جمعی ما تعهد به Multilateralism."

در این رویداد اعضای مجمع را به طور رسمی اتخاذ یک بیانیه به مناسبت سالگرد 75 که دیپلمات توافق در اوایل ماه جولای. آن را به یاد می آورد سازمان ملل متحد موفقیت و شکست و پاکستان برای ساخت یک پست-همه گیر جهانی است که بیشتر مساوی با هم کار می کند و محافظت از این سیاره است.

کرافت گفت که نشست امسال است "حتی بیش از خاص" به دلیل سالگرد و که این مهم برای این مناسبت به تقویت همه عضو سازمان ملل متحد سازمان ملل.

برای ایالات متحده گفت: "ما در حال رفتن به با تمرکز بر مسائل حقوق بشر در شفافیت و پاسخگویی است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن