سازمان ملل متحد تاخیر بسیار مهم اجلاس آب و هوا برای یک سال به نقل از بیماری همه گیر

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 2:51:55 pm صدها نفر از رهبران جهان انتظار می رود ش

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 2:51:55 pm
UN Climate summit, UN Coronavirus, UN Covid-19 coronavirus, climate change, climate change coronavirus صدها نفر از رهبران جهان انتظار می رود شده بود برای پاسخ به فشار عمومی برای قوی تر جهانی آب و هوا با ارائه وعده های بریده بریده انتشار گازهای گلخانه ای به سرعت بیشتر.

Coronavirus همه گیر باعث شده است تا سازمان ملل متحد برای به تاخیر انداختن تا اواخر سال 2021 مهم اجلاس آب و هوا که برنامه ریزی شده بود برای بریتانیا در این سال با خود بردند.

نشست امسال شناخته شده به عنوان COP26 اجلاس شده در صورتحساب یا لیست به عنوان مهم ترین اجلاس تغییرات آب و هوایی پس از سال 2015 مذاکرات که تولید توافق پاریس. صدها نفر از رهبران جهان انتظار می رود شده بود برای پاسخ به فشار عمومی برای قوی تر جهانی آب و هوا با ارائه وعده های بریده بریده انتشار گازهای گلخانه ای به سرعت بیشتر.

این اجلاس خواهد بود موکول به Nov. 1 تا 12, 2021, سازمان ملل متحد, آب بدن, تصمیم, تاریخ پیشنهاد شده توسط دولت بریتانیا. گلاسکو, اسکاتلند باقی خواهد ماند میزبان شهرستان و وجود دارد خواهد بود برای گرم کردن اجلاس در ایتالیا.

آب و هوای بریتانیا رسمی Alok شارما گفت: این تاخیر را به کشورها زمان بیشتری برای بازسازی اقتصاد با تغییرات آب و هوایی در اولویت قرار گیرد. مذاکره کنندگان از بلوک کشورهای کمتر توسعه یافته نیز به خواست دولت برای استفاده از همه گیر به تاخیر قوی آب و هوا برنامه های, اما در عوض به تقویت انرژی های تجدید پذیر و حفاظت از محیط زیست و دیگر سبز اقدامات به عنوان اقتصاد بهبود می یابند.

سران اتحادیه اروپا پیشنهاد این طرح در روز چهارشنبه به کراوات یک 750 میلیارد یورو بازیابی صندوق به اهداف آب و هوا.

"به تعویق افتادن پلیس نباید بر عزم کشور برای ارائه این تعهدات در سال 2020" گفت: سونام Wangdi بوتان عضو LDC بلوک.

در این سال COP26 اجلاس قرار بود به عنوان آخرین مهلت برای دولتها متعهد به بیشتر تهاجمی تولید گازهای گلخانه ای-برش اهداف مورد نیاز برای ارائه توافق پاریس را هدف کلاه جهانی افزايش دما 2 درجه سانتیگراد و هدف برای 1.5 درجه سانتیگراد بالاتر از pre-صنعتی بار.

زمان وعده قرار دادن جهان در مسیر حدود 3 درجه سانتیگراد گرم شدن کره زمین در این قرن است. دانشمندان می گویند که سطح می توانست پیامدهای شدید برای از سطح دریا افزایش حوادث آب و هوایی شدید و مهاجرت دسته جمعی مردم به عنوان فرار از مناطق که در آن آب و هوای محلی غیرقابل سکونت می شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن