نتانیاهو: جهان باید به دنبال کره جنوبی در COVID-19 مبارزه

توسط: AP | سازمان ملل متحد | به روز شده: مارس 1, 2020 10:32:14 am سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اش

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: AP | سازمان ملل متحد | به روز شده: مارس 1, 2020 10:32:14 am
Islamic tradition of hospitality a remarkable lesson: UN Chief in Ramzan message سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ. ایسنا

سازمان ملل متحد و رئیس گفت که او امیدوار است بسیاری از کشورها در جهان را به دنبال خواهد داشت "مثال قابل توجهی" از کره جنوبی که به او گفته شده است "بسیار موفق" در پرداختن به کروناویروس همه گیر است و برنامه ریزی برای مقابله با تغییر آب و هوا در بازیابی آن از COVID-19.

دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ اشاره به پنج شنبه اعلام "بود که هیچ مورد جدید در جمهوری کره" این کشور نام رسمی.

در همان زمان او گفت: کره جنوبی ارائه شده برای برنامه های "بسیار بلند پروازانه سبز معامله" خود را برای بهبودی از این بیماری همه گیر از جمله ممنوعیت جدید زغال گیاهان و کاهش تولید گازهای گلخانه ای موجود از سوخت زغال سنگ گیاهان.

"ما امیدواریم که این مثال از کره جنوبی خواهد بود و به دنبال آن بسیاری از کشورهای دیگر در جهان" اشاره به این حادثه تلخ گفت: در یک کنفرانس خبری.

این کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در بیانیه ای گفت: اوایل روز شنبه که چهار مورد قبلی 24 ساعت تمام وارداتی در زمان این کشور در مجموع به 10,765 با 247 کشته و 9,059 بهبود.

کره جنوبی caseload شده است کاهش در هفته های اخیر پس از آن صدها نفر از ثبت موارد جدید در هر روز بین اواخر فوریه و اوایل ماه مارس. این پس از آن آرام برخی از آن های اجتماعی فاصله دستورالعمل و انتظار می رود که به سهولت در بیشتر محدودیت در روزهای آینده اگر این روند نزولی همچنان ادامه دارد.

کره جنوبی به حال اول خود را تایید coronavirus مورد Jan. 20 همان روز به عنوان ایالات متحده است.

اما بر خلاف ایالات متحده و مقامات وجود دارد با استفاده از یک آزمون متمرکز بر همان ژن اهداف سازمان بهداشت جهانی توصیه می شود آزمون با توجه به سایت های تست کننده. دولت پس از آن به سرعت مجاز بخش خصوصی آزمایشگاه برای تولید آن است.

به عنوان یک نتیجه از یک ملت با کمتر از یک ششم جمعیت ایالات متحده بسیج به آزمون بیش از 20000 نفر در روز. کره جنوبی نیز برقرار درایو-از طریق مراکز تست اجازه می دهد سریعتر شناسایی کسانی که آلوده بودند اما ممکن است نمایش علائم در نتیجه کاهش بروز موارد جدید به یک کنترل سطح است.

مقایسه مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری تصمیم به توسعه خود را تست تمرکز بر سه ژن اهداف متمایز از آنچه که استفاده می شود. تست شد گزارش ناقص و با توجه به داده های CDC تنها 472 نفر آزمایش شده در سراسر کشور در فوریه. 29 تنها با 22 مورد را تایید کرد.

نتیجه این بود که در حالی که کره جنوبی قادر به مدیریت آن caseload نرخ متحده عفونت افزایش یافت.

اشاره به این حادثه تلخ گفت: بهبودی از این بیماری همه گیر "نیاز به رفتن دست در دست با آب و هوا اقدام" همانطور که کره جنوبی در حال انجام است در حال حاضر.

او را به نام دولت به اطمینان حاصل شود که هزینه های برای احیای اقتصاد خود را در اولویت قرار می دهد به ایجاد "مشاغل سبز" و استفاده از انرژی کم کربن منابع.

"پول مالیات دهندگان باید استفاده نمی شود به یارانه سوخت های فسیلی و یا به قید وثیقه آلاینده کربن فشرده در صنایع" U. N. رئیس گفت. "در حال حاضر زمان برای قرار دادن قیمت در کربن و آلاینده به پرداخت خود را برای آلودگی است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب