شورای امنیت سازمان ملل طول می کشد سعودیها کردن لیست سیاه برای آسیب رساندن به یمن را کودکان و نوجوانان

توسط: AP | سازمان ملل متحد | به روز شده: 16 ژوئن 2020 12:20:05 pm دیده بان حقوق بشر را, حقوق کودکان,

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: AP | سازمان ملل متحد | به روز شده: 16 ژوئن 2020 12:20:05 pm
UN says 3 peacekeepers killed, 4 wounded in Mali attacks دیده بان حقوق بشر را, حقوق کودکان, مدیر وکالت متهم دبیر اضافه کردن یک سطح جدید از شرم به لیست 'شرم' از بین بردن ائتلاف به رهبری عربستان سعودی و نادیده گرفتن U. N. خود شواهد از ادامه نقض فاحش علیه کودکان. (فایل)

دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ در زمان عربستان به یمن حمایت دولت از یک لیست سراسری احزاب که اقدامات را آزار کودکان در درگیری های, یک حرکت که درو فوری تظاهرات روز شنبه از گروه های حقوق بشر.

به شورای امنیت سازمان ملل گزارش سالانه به شورای امنیت در کودکان و درگیری های مسلحانه در روز دوشنبه منتشر شد حذف این ائتلاف از یک نسبتا لیست جدید از نیروهای دولتی و گروه های مسلح "است که باید در جای خود قرار داده و اقدامات ... با هدف بهبود حفاظت از کودکان است."

به رهبری عربستان سعودی و آمریکا-حمایت ائتلاف حمایت از ایران در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده و دولت در حال مبارزه با شورشیان حوثی و متحدان آنها. حوثی ها در یمن برگزار کرده اند صنعا پایتخت یمن از سپتامبر سال 2014 و پیشرفت خود را در سراسر جهان عرب به فقیرترین کشور آورده ائتلاف به رهبری عربستان سعودی را به جنگ در مارس 2015.

ویرجینیا گامبا, نماینده ویژه سازمان ملل متحد برای کودکان در درگیری های مسلحانه در یک نشست خبری گفت راه اندازی این گزارش که دبیر کل تصمیم به حذف عربستان از "لیست سیاه" پس از "پایدار قابل توجهی کاهش قتل و نقص عضو ناشی از حملات هوایی."

گامبا اشاره کرد که حدود پنج سال پیش وجود داشت در مورد 1,700 فرزند تلفات در یمن به دلیل حملات هوایی در مقایسه با 171 سال گذشته است. او تاکید کرد که با تلفات ادامه نظارت سازمان ملل متحد از تفاهم نامه با عربستان سعودی در پایان دادن به کودک مرگ و میر و صدمات را ادامه خواهد داد و عدم اجرای آن می تواند قرار دادن عربستان سعودی پشت در لیست سال آینده.

جو بکر دیده بان حقوق بشر را, حقوق کودکان, مدیر وکالت متهم دبیر اضافه کردن یک سطح جدید از شرم به لیست 'شرم' از بین بردن ائتلاف به رهبری عربستان سعودی و نادیده گرفتن U. N. خود شواهد از ادامه نقض فاحش علیه کودکان.

Adrianne Lapar مدیر از فهرست پیگیریهای من در کودکان و درگیری های مسلحانه بین المللی و حمایت گروه گفت که با از بین بردن ائتلاف به رهبری عربستان سعودی است که همچنین شامل امارات متحده عربی "دبیر کل پیام می فرستد که بازیگران قدرتمند می توانید دور با قتل کودکان."

او نامیده می شود به صورت مستقل و شفاف ارزیابی از روند delisting ائتلاف "برای اطمینان حاصل شود که تمام متخلفان برگزار می شود به همان استاندارد مهم نیست که آنها و یا دوستان خود هستند."

گامبا پاسخ داد و در پاسخ به سوالی درباره این که آیا عربستان سعودی ارائه شده به سازمان ملل متحد هیچ گونه تشویقی برای دریافت لیست "البته که نه."

در سال 2016 و سپس دبیر کل بان کی مون حذف عربستان از "لیست سیاه" از نیروهای دولتی که مرتکب نقض فاحش علیه کودکان در سال گذشته پس از اعتراض شدید از عربستان سعودی است.

اشاره به این حادثه تلخ اضافه کرده است یک لیست جدید از نیروهای دولتی و گروه های مسلح است که باید اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت کودکان که عربستان سعودی قرار گرفتند.

حوثی ها در یمن باقی می ماند در سازمان ملل متحد "فهرست شرم" برای عدم به در محل قرار داده و اقداماتی را برای بهبود حفاظت از کودکان هر چند دبیر کل اشاره به این حادثه تلخ گفت: در این گزارش که او با تشویق مداوم سازمان ملل متحد مذاکرات با گروه های شورشی به پایان رسید و جلوگیری از تخلفات که برای آنها ذکر شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب