نتانیاهو: معلول در میان سخت ترین ضربه توسط ویروس

توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 12:09:00 pm اگر افراد معلول قرارداد COVID-19, اشاره به

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 12:09:00 pm
We are in prison': France opens nursing homes, exposes pain اگر افراد معلول قرارداد COVID-19, اشاره به این حادثه تلخ گفت: "بسیاری از آنها احتمال بیشتری برای توسعه بیماری که ممکن است منجر به مرگ شود." (AP Photo/Jean-Francois Badias)

سازمان ملل متحد آمریکا در جهان یک میلیارد نفر معلول در میان سخت ترین ضربه را COVID-19 بیماری همه گیر.

دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در یک ویدئو و گزارش روز شنبه که coronavirus بحران آشکار است میزان محرومیت که بیشتر به حاشیه رانده شده از جامعه تجربه می کنند.

بخوانید| Coronavirus جهانی به روز رسانی 06 مه

او گفت: این بیماری همه گیر است که تشدید نابرابری است که افراد معلول در حال حاضر چهره از جمله در فقر زندگی می کنند و تجربه بالاتر از میزان خشونت غفلت و سوء استفاده است و "تولید تهدید جدید است."

اگر افراد معلول قرارداد COVID-19, اشاره به این حادثه تلخ گفت: "بسیاری از آنها احتمال بیشتری برای توسعه بیماری که ممکن است منجر به مرگ شود."

بخوانید| COVID-19: 'هیچ یک از ما امن است تا همه": سازمان ملل متحد شد; سازمان ملل تعهد تومان 8 میلیارد دلار برای تحقیقات پزشکی

او گفت: "سهم COVID-19 مربوط به مرگ و میر در مراقبت از خانه که در آن افراد معلول در مقایسه با نسبت جمعیتی "محدوده از 19 درصد به شگفت آور 72 درصد است."

در برخی از کشورها اشاره به این حادثه تلخ گفت: تصمیم گیری در سهمیه بندی مراقبت های بهداشتی مبتنی بر معیارهای تبعیض آمیز مانند سن یا فرضیات در مورد کیفیت یا ارزش زندگی بر اساس ناتوانی است. "ما نمی توانیم اجازه این, ادامه," او گفت:. ما باید تضمین حقوق برابر افراد معلول برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی و زندگی-روش های صرفه جویی در طول همه گیر

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب