شورای امنیت سازمان ملل خواستار مبارزه جهانی علیه نژادپرستی

توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 7:32:31 am او گفت: یک مرکزی مشکل است ک

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 7:32:31 am
COVID-19: 'None of us is safe until all': UN chief; Nations pledge USD 8 bn for medicine research او گفت: یک مرکزی مشکل است که نه تنها خشونت پلیس اما "مشکل بسیاری از مقامات برای مقابله با تنوع" شروع با به اصطلاح پروفایل.

سازمان ملل متحد دبیر کل اتحادیهی جهانی مبارزه با نژادپرستی و تبعیض پس از "مرگبار عمل خشونت پلیس" در برابر جورج فلوید که منجر به اعتراضات گسترده در ایالات متحده و شهرستانها در سراسر جهان.

آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در نامه ای به کارکنان "موضع سازمان ملل متحد در نژادپرستی شفاف: این معضل نقض منشور ملل متحد و debases ارزش های اصلی ما."

اشاره به این حادثه تلخ گفت: "تقدم دلیل تحمل و احترام متقابل" در جهان در حال حاضر به نام "به طور چشمگیری" به سوال تقرير و بی خردی پوپولیسم ، بیگانه ستیزی و نژاد پرستی سفید supremacism و اشکال مختلف نئو نازیسم.

https://platform.twitter.com/widgets.js

او گفت: یک مرکزی مشکل است که نه تنها خشونت پلیس اما "مشکل بسیاری از مقامات برای مقابله با تنوع" شروع با به اصطلاح پروفایل.

دبیر کل نامیده می شود برای تمام نیروهای پلیس به طور کامل آموزش دیده در حقوق بشر و اضافه کرد که "بسیاری از بار خشونت پلیس عبارت است از ناکامی از افسران پلیس خود را به عنوان به خوبی به عنوان فقدان روانی-اجتماعی و حمایت از آنها است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن