سازمان ملل متحد در لیستهای سیاه طالبان گروه تروریستی رهبر

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 5:02:21 pm لیست سیاه توسط شورای امنیت مستلزم

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 5:02:21 pm
لیست سیاه توسط شورای امنیت مستلزم این است که همه کشورها ملزم به توقف بدون تاخیر بودجه و دیگر دارایی های مالی یا منابع اقتصادی از تعیین افراد و اشخاص. (بازنمودی تصویر)

این تحریک طالبان پاکستان (TTP) گروه تروریستی رهبر Noor ولی محسود تعیین شده به عنوان یک تروریست در سطح جهانی توسط سازمان ملل متحد برای مشارکت در تامین مالی, برنامه ریزی و ارتکاب اعمال در طرف و در حمایت از نهادهای مرتبط با القاعده است.

شورای امنیت سازمان ملل را 1267 داعش و القاعده تحریم کمیته اضافه شده محسود, 42, به داعش (دا'esh) و القاعده به سازمان ملل روز پنج شنبه در معرض پاکستانی ملی به دارایی های یخ ممنوعیت سفر و تحریم تسلیحاتی. تحریم کمیته گفت که محسود ذکر شده بود برای "مشارکت در تامین مالی, برنامه ریزی تسهیل و یا ارتکاب اعمال یا فعالیت های, در رابطه با, تحت, نام, به نمایندگی از, و یا در حمایت از" اشخاص مرتبط با القاعده است.

در ژوئن 2018, محسود بود به نام رهبر تحریک طالبان پاکستان پس از مرگ سابق تحریک طالبان پاکستان رهبر مولانا فضل الله بود.
تحریک طالبان پاکستان بود که در لیست سیاه سازمان ملل متحد در ژوئیه 29, 2011 برای ارتباط آن با القاعده است.

"زیر نور ولی رهبری تحریک طالبان پاکستان است مسئولیت های متعدد مرگبار حملات تروریستی در سراسر پاکستان از جمله یک حمله هدف قرار دادن نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان شمالی در ماه ژوئیه سال 2019 و حمله علیه سربازان پاکستانی در خیبر پختونخوا در ماه اوت سال 2019" تحریم کمیته گفت.

این گروه تا به حال مسئولیت اقدام به بمب گذاری در میدان تایمز در مارس 1, 2010 و در مارس سال 2010 آن را به حال راه اندازی یک حمله چند جانبه در برابر کنسولگری ایالات متحده در پیشاور, کشته شدن حداقل شش پاکستانی و زخمی شدن 20 نفر دیگر این کمیته اضافه شده است.

وزارت امور خارجه ایالات متحده را Bureau of South and Central Asian Affairs (SCA) گفت: در یک صدای جیر جیر که از آن استقبال علاوه بر این از محسود توسط سازمان ملل متحد به داعش و القاعده تحریم های لیست. "تحریک طالبان پاکستان است که مسئول بسیاری از حملات تروریستی مرگبار در پاکستان است. ایالات متحده در داخل کشور تعیین شده Noor ولی به عنوان یک تروریست در سپتامبر سال 2019" آن گفت: در صدای جیر جیر.

لیست سیاه توسط شورای امنیت مستلزم این است که همه کشورها ملزم به توقف بدون تاخیر بودجه و دیگر دارایی های مالی یا منابع اقتصادی از تعیین افراد و اشخاص.

آنها همچنین نیاز به جلوگیری از ورود یا ترانزیت از طریق قلمرو خود توسط افراد تعیین شده و جلوگیری از مستقیم یا غیر مستقیم عرضه و فروش و انتقال از قلمرو خود یا توسط اتباع خود در خارج از قلمرو خود و یا با استفاده از پرچم خود کشتی یا هواپیما اسلحه و مرتبط با مواد انواع قطعات یدکی و مشاوره فنی کمک و یا آموزش های مربوط به فعالیت های نظامی به تعیین افراد و اشخاص.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب