سازمان ملل و غرب مشاجره با روسیه بیش مرزی کمک به سوریه

توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 1:30:48 pm تقریبا سه نفر از هر 10 کودک

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399
توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 1:30:48 pm
تقریبا سه نفر از هر 10 کودک در منطقه تحت سن پنج سالگی دچار کوتاه قدی "شرط احتمال تاثیر برگشت ناپذیر جسمی و شناختی توسعه است." (AP Photo/بلال حسین (ع) فایل)

سازمان ملل متحد انسانی رئیس جمهور هشدار داد که توقف مرزی کمک تحویل به آخرین دژ شورشی در سوریه می شود "درد و رنج و مرگ" اما سوریه متحد روسیه را متهم کرد که سازمان ملل متحد و کشورهای غربی از تلاش برای "خرابکاری" کمک از داخل سوریه است.

معاون کل برای امور انسان دوستانه علامت Lowcock گفت: شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه که حدود 2.8 میلیون نفر در تهران برگزار می شود شمال غربی "70 درصد از جمعیت منطقه" نیاز به کمک های بشر دوستانه با رشد مشکلات اقتصادی تشدید توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

او گفت: دو سوم از شمال غربی این جمعیت آواره اکثریت قریب به اتفاق پناه در اردوگاه و اسکان غیررسمی که در آن نرخ سوء تغذیه شده اند رو به افزایش در ماه گذشته است.

تقریبا سه نفر از هر 10 کودک در منطقه تحت سن پنج سالگی دچار کوتاه قدی "شرط احتمال تاثیر برگشت ناپذیر جسمی و شناختی" او گفت:.

Lowcock گفت: تحویل کمک ها از طریق دو نقطه عبور از ترکیه فعال 1,781 دفاع کند گرفته شد کامیون ها در درجه اول حمل مواد غذایی برای 1.3 میلیون نفر برای دریافت به طور عمده شورشی شمال غربی است که هنوز هم "دور از کافی".

او گفت: بیشتر کودکان و نوزادان در حال ورود در تغذیه مراکز "نشانه های مزمن و حاد سوء تغذیه" و برخی از مادران می گویند که آنها در حال پخت و پز علف های هرز, برای تکمیل جیره غذایی.

"شمال غربی همچنان به رنج می برند اصلی بحران انسانی," Lowcock گفت. "مرزی عملیات نیاز به کوچک کردن بیشتر است."

او گفت: Secuirty شورا عدم گسترش تحویل مرزی را متوقف کند سازمان ملل متحد عملیات از ترکیه و "این امر باعث رنج و مرگ".

روسیه دارای کلیدی برای آینده مرزی عملیات. این ادعا مرزی کمک بود به طور موقت در پاسخ به نه سال جنگ سوریه و اوضاع در زمین تغییر کرده است.

در ژانویه روسیه به ثمر رساند و یک پیروزی برای سوریه با استفاده از حق وتو خود از تهدید به زور شورای امنیت به قطعنامه ای کاهش تعداد نقاط عبور برای کمک به تحویل از چهار تا فقط دو تا از ترکیه به شمال غربی.

آن را نیز به نصف کاهش دهد اما دستور بود که در محل پس از تحویل مرزی آغاز شد و در سال 2014 به شش ماه به روسیه اصرار داشت.

روسیه و سازمان ملل متحد Ambassaor واسیلی Nebenzia گفت: در روز دوشنبه جلسه شورای که مرزی کمک است و نه "گلوله سحر و جادو" برای مشکلات بشر دوستانه در سوریه اما "تبدیل به یک ابزار سیاسی برای رسم خطوط از بخش داخل سوریه".

او گفت: تحویل مرزی هستند "ناسازگار با قانون بین المللی بشردوستانه و اصول".

حتی بیشتر نگران کننده Nebenzia گفت این است که مرزی کمک های تحویل "استفاده شده است به عنوان یک اهرم علیه عبور خط و به عنوان بهانه و بهانه ای برای تعامل جدی در انسان دوستانه تحویل از درون سوریه".

"که به نظر ما مرز با خرابکاری" سفیر روسیه گفت. "و این فقط یک شعار. ما بتن حقایق است که ما در حال حاضر می تواند."

یک پیشنهاد سازمان ملل متحد پیش نویس قطعنامه توسط آلمان و بلژیک را حفظ دو نقطه عبور از مرز ترکیه به شمال غرب و بازگشایی عراق عبور به غرب, برای یک سال به تحویل تجهیزات پزشکی برای COVID-19 بیماری همه گیر.

ماه گذشته روسیه Nebenzia گفت: در پاسخ به Lowcock و تماس با ما سفیر کلی کرافت برای عراق عبور به سمت شمال باز می شود: "آیا اتلاف وقت خود را در تلاش برای بازگشایی بسته مرزی امتیاز است."

Lowcock روز دوشنبه گفت: "تلاش شده است و ادامه خواهد داشت ساخته شده برای تحویل عبور از خط کمک به شمال غرب. اما در حال حاضر آن است که به سادگی غیر ممکن است به تکرار با عبور خط به کمک آنچه که در حال تحویل از طریق مرزی عملیات" از ترکیه است.

او گفت: سازمان جهانی بهداشت برای ارسال دو محموله از تجهیزات پزشکی به شرق زمینی و همچنین هوایی تحویل اما بیش از پنج ماه پس از Al Yaroubiya عبور از عراق بسته شد "توزیع که اقلام پزشکی نرسیده که اکثر امکانات که قبلا وابسته به منابع تحویل مرزی."

صنایع دستی سفیر آمریکا و اتحادیه اروپا سفرای اصرار داشت دوباره در روز دوشنبه است که آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم ها علیه سوریه شدند مؤثر تحویل کمک های انسان دوستانه اما روسیه Nebenzia به شدت مخالفت کرد.

"این اطمینان هستند ریاکارانه" Nebenzia گفت. "خود چشم پوشی و معافیت ها کار نمی کنند. با یک دست شما مدافع کمک های بشردوستانه از طریق عبور از مرز درجه اول با شما چوک های معمولی سوریه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب