آژانس سازمان ملل متحد در خدمت فلسطین پناهندگان اقلیم هند سهم

توسط: PTI | غرب بانک | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 2:52:01 pm سهم ارائه شده به آژانس سازمان

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | غرب بانک | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 2:52:01 pm
UN agency serving Palestine refugees hails India's contribution سهم ارائه شده به آژانس سازمان ملل متحد توسط نماینده هند (ROI) به دولت فلسطین, Sunil Kumar.

یک آژانس سازمان ملل متحد کار برای رفاه فلسطین پناهنده شده تحسین در هند حمایت مالی خود را به خدمات اساسی عامل به خصوص در شرایط مطرح شده توسط COVID-19 بحران است.

دولت هند در روز دوشنبه ارائه 2 میلیون دلار به سازمان ملل متحد امداد و کار سازمان (UNRWA) در حمایت از هسته آن برنامه ها و خدمات از جمله آموزش و پرورش و بهداشت و درمان.

سهم ارائه شده به آژانس سازمان ملل متحد توسط نماینده هند (ROI) به دولت فلسطین, Sunil Kumar. "از طرف آژانس, من می خواهم برای ابراز قدردانی عمیق خود را به دولت هند برای پیشبرد بخشی از سهم خود را کمک خواهد کرد که "اونرا" آدرس جریان نقدی چالش ها" Marc Lassouaoui ارشد دهنده روابط در سازمان ملل متحد گفت.

"ادامه عزم و تعهد هند در حمایت از پناهندگان فلسطین ستودنی است به ویژه در شرایطی در آورده ما را با COVID-19," او اضافه شده است.

هند به افزایش سالانه سهم به "اونرا" از 1.25 میلیون دلار در سال 2016 به 5 میلیون تومان در سال 2019. دهلی نو متعهد یکی دیگر از USD 5 میلیون برای سال 2020 که باز می شود راه خود را به تبدیل شدن به یک عضو از سازمان مشورتی کمیسیون, منابع رسمی گفت.

"از طرف دولت هند, من می خواهم به قدردانی من برای ستوده کار و تلاش انجام شده توسط سازمان "اونرا". اعتقاد ما بر این است که سهم ما را حمایت سازمان فعالیت های در ارائه خدمات مورد نیاز کمک به پناهندگان فلسطینی و کمک به دستیابی به کامل خود را توسعه انسانی بالقوه" کومار گفت.

هند سهم را حمایت آژانس را "وخیم" وضعیت مالی با توجه به بودجه شکاف است که خطر اصلی آن خدمات به پناهندگان فلسطینی در زمینه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان.

حدود 3.1 میلیون فلسطین پناهندگان بستگی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده توسط "اونرا". در همان زمان سازمان مدارس آموزش 526,000 دانش آموزان هر سال که نیمی زن هستند. آژانس ایجاد شده در دسامبر 1949 توسط سازمان ملل متحد برای حمایت امداد و توسعه انسانی پناهندگان فلسطینی.

به "اونرا" تعریف "پناهنده" را پوشش می دهد فلسطینی که فرار کرد و یا اخراج از خانه های خود در طول سال 1948 جنگ. در عین حال هند در حال آماده سازی تجهیزات پزشکی برای فلسطینی ها برای کمک به آنها در مبارزه خود را در برابر coronavirus است که به احتمال زیاد به می رسند در فلسطین به زودی انتشار رسمی توسط هند ماموریت در غرب بانک گفت.

نخست وزیر نارندرا مودی در ماه گذشته گفته بود به رئیس جمهور فلسطین محمود عباس از طریق تلفن و در مورد چالش های ایجاد شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

مودی به حال قدردانی از تلاش های ساخته شده توسط خودگردان فلسطین (PA) برای محافظت از جمعیت خود را و مطمئن باشید همه امکان پشتیبانی از هند است. امور خارجی وزیر S Jaishankar تا به حال بعد از صحبت های خود به همتای فلسطینی Dar ملکی و تصریح کرد هند تعهد به حمایت از فلسطین در نبرد خود را در برابر جهانی همه گیر.

تا کنون 554 COVID-19 موارد مثبت تشخیص داده شده اند در کرانه تحت PA و شرق بیت المقدس با دو تن رسیده است. بیست نفر پیدا شد با این ویروس آلوده در غزه که 14 هستند گفت: به بهبود است.

به طور جداگانه 17 موافقت نامه های امضا شده با در دست داشتن هند و فلسطین توسعه همکاری بین دو طرف در زمینه های کشاورزی, بهداشت و درمان, فناوری اطلاعات, جوانان, امور کنسولی امور توانمندسازی زنان و رسانه در پنج سال گذشته.

دهلی نو است که به ارائه یک کمک حدود 72 میلیون تومان از طریق این نامه در پروژه های مانند پس از 2014 جنگ تلاش های بازسازی در غزه, ساخت و ساز, پنج, مدارس, راه اندازی مرکز تعالی برای فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه القدس و در حال توسعه یک ماهواره در مرکز رام الله.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن