UMC سوارکاری تیم تنظیم به زود به پایان فصل خود را

کروکستون-- سادگی کروکستون باعث می شود آن را کلیشه ای شهر کالج. "ما نوع یک گوهر پنهان در میان همه ما مزارع ذ

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

کروکستون-- سادگی کروکستون باعث می شود آن را کلیشه ای شهر کالج.

"ما نوع یک گوهر پنهان در میان همه ما مزارع ذرت و چغندر زمینه گفت:" سر مربی Kayla هانسون.

دانشگاه مینه سوتا-کروکستون پردیس به نظر می رسد مانند آن است که در تابستان شکستن حالت از اواسط مارس, اسب تسهیلات قاعده مستثنی نیست.

"این دشوار از چند ماه قطعا" گفت: Hanson.

این نیست فقط تمدید شکستن برای نزدیک به 2000 UMC دانش آموزان, اما برای 45 اسب را تشکیل می دهند که مدرسه سوارکاری تیم نیز هست.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"اسب های ما هستند و قطعا با بهره گیری از تعطیلات گفت:" هانسون.

این گروه از حدود 35 سواران سوار را به بهار خود را رقابت فصل را با شتاب. شکار خود را به صندلی تیم جاروب خود را در منطقه طی دو فصل است. همه چشم شد و سپس ثابت در عنوان دیگری در تگزاس تا ورزش جهان متوقف شده است.

"این دشوار مارس و آوریل در ماه برای ما. بنابراین اساسا ما به دنبال زمانی که Covid آمار آن را فقط در مورد در شروع بهار ما شکستن و ما آینده ما بالا است. ما قرار بود به سفر کردن به وست تگزاس A&M در دره تگزاس, ما برای شکار صندلی رقابت پایین وجود دارد. که سخت بود ضربه فقط به خاطر ما ما کامل شکار صندلی تیم ما تا به حال متعدد فردی مقدماتی است که تا به حال واجد شرایط پیش از آن در ماه مارس کاملا چند سالمندان است که بخشی از آن نیز که تا به حال مشغول به کار واقعا سخت برای رسیدن به آن نقطه" گفت: Hanson.

در حال حاضر این مرکز در پردیس خالی نشسته به جز چند اسب که اقامت در محوطه دانشگاه در طول سال است.

"من فکر می کنم ما اسب بسیار خوشحال هستند. این طول می کشد بسیاری به یک مدرسه اسب می شود و در برنامه های دانشگاه و کار و موقعیت های متعدد از سواران. است اسب تنها افراد شده اند که با استفاده از اسب خواهد بود ما اسب علمی و کارکنان." گفت: Hanson.

اما در حال حاضر این اسب را در لذت بردن از محیط آرام در خانه خود در کروکستون. سوارکاری فصل تقسیم شده است تا به دو فصل هانسون امیدوار است آنها می توانند در زمان بازگشت برای سقوط رقابت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن