انگلستان نرخ بیکاری افزایش 69 درصد به عنوان همه گیر طول می کشد نگه دارید

توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 3:52:01 pm نمایی از یک COVID-19 تست ایستگاه س

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399
توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 3:52:01 pm
uk unemployment, covid-19 pandemic, britain news, Office of National Statistics , britain news, indian express نمایی از یک COVID-19 تست ایستگاه سرنشین دار توسط پرسنل نظامی در داخل لندن هاید پارک, بریتانیا, آوریل 8 سال 2020 است. (رویترز)

تعداد مدعیان بیکاری در انگلیس افزایش یافت 69 درصد در ماه آوریل به عنوان COVID-19 همه گیر در زمان برگزاری و آمار بازار کار, انگلستان, مقامات روز سه شنبه گفت.

دفتر آمار ملی انگلیس می گوید مدعیان رسید توسط 856,000 به 2.1 میلیون در ماه آوریل نسبت به ماه قبل است. ارقام تحت پوشش تنها در هفته اول این مستند گفت: Jonathan Athow معاون ملی آمار اقتصادی آمار در فایرفاکس.

در ماه مارس اشتغال برگزار شد تا به عنوان furloughed کارگران هنوز تعداد به عنوان شاغل اما ساعت کار می کرد به شدت کاهش یافت و در اواخر ماه مارس به ویژه در بخش هایی مانند مهمان نوازی و ساخت و ساز" او گفت:.

کار و حقوق بازنشستگی وزیر ترزا Coffey به بی بی سی گفت که دولت متمرکز بود و در آن ادعا مزایای زیر جهانی اعتبار رفاه پرداخت برای کسانی که نیاز به کمک از جمله بیکار.

من فکر می کنم تا کنون اشتغال آمار واقعا هستند نشان دهنده به پایان ماه مارس و ما نمی خواهد که درک بیشتر برای حدود یک ماه دیگر" او گفت:. بنابراین در حال حاضر جهانی اعتباری متقاضیان هستند که در آن ما در حال تمرکز بر منافع ما.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب