انگلستان نمایشگاه صنعت هشدار 30,000 مشاغل در معرض خطر به عنوان وقایع هنوز به سر

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 2:56:53 pm دو زن در خارج از نشستن یک نگاهی به دور و

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 2:56:53 pm
UK coronavirus cases, coronavirus cases UK, UK home quarantine coronavirus, UK coronavirus home quarantine, World news, Indian Express دو زن در خارج از نشستن یک نگاهی به دور و تنها کافی شاپ در لندن روز شنبه 23 ژوئن 2020.(AP Photo/فرانک Augstein)

بریتانیا سازمان دهندگان این رویداد, سالن و تامین کنندگان هشدار داد که حدود 30 ، 000 شغل در معرض خطر هستند به دلیل افزایش عدم اطمینان در مورد زمانی که نمایشگاه ها و نمایشگاه ها می تواند رزومه در انگلستان یک صنعت بدن در روز دوشنبه گفت:.

حوادث صنعت داد (EIA) یک صنعت است که نشان دهنده بریتانیا رویدادهای بخش گفت: شرکت خواهد نیاز به حداقل هشت تا دوازده هفته به راه اندازی مجدد نمایشگاه موسوم به دولت برای تعیین تاریخ برای بازگشایی.

Coronavirus شیوع و متعاقب آن مستند منجر به گسترده لغو و به تعویق افتادن حوادث به بعد از این سال و یا تا 2021. خطر موج دوم COVID-19 موارد باعث بیشتر عدم قطعیت در مورد بازگشایی برنامه در سراسر جهان.

"نمایشگاه بخش حیاتی توانمند از فعالیت های اقتصادی در تقریبا در هر بخش از اقتصاد انگلستان و عدم ارائه go-live تاریخ اثرات توانایی تقریبا 180,000 کسب و کار به بهبود" گفت: Chris Skeith ارشد اجرایی انجمن برگزارکنندگان رویداد.

حدود 60 درصد از بخش زنجیره تامین نخواهد بازگشایی در ماه اکتبر زمانی که دولت را حمایت کردند طرح به پایان می رسد EIA اضافه شده است.

بریتانیا وزارت مالیه گفته بود از آن صرف بیش از 25 میلیارد پوند ($30.72 میلیارد دلار) در یک کردند برنامه است که حمایت از 9.3 میلیون شغل است.

در اوایل این ماه وزارت نیز وعده اضافی 30 میلیارد پوند به سر بیکاری یک بحران funnelling پول به کارفرمایان homebuyers و محاصره مهمان نوازی شرکت به درایو بازیابی.

Informa (INF.L) بزرگترین نمایشگاه سازمانده برگزار شد اولین رویداد بزرگ چین زیبایی اکسپو در شانگهای این ماه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن