انگلستان به دنبال 2021 تاریخ سازمان ملل متحد در اجلاس تغییرات آب و هوایی

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 10:23:57 pm آن را در حال حاضر پدید آمده است که

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 10:23:57 pm
UN climate change summit, cop26, cop26 new date, united kingdom, scotland, glasgow, world news, indian express آن را در حال حاضر پدید آمده است که در جلسه سازمان ملل متحد برنامه ریزی شده برای روز شنبه, انگلستان به عنوان ورودی جمهور از اجلاس پیشنهاد نوامبر 1-12 سال آینده را به عنوان تاریخ جدید.

دولت بریتانیا به دنبال به تعویق افتادن 2020 سازمان ملل متحد در کنفرانس تغییرات اقلیمی (COP26) برای سال آینده با توجه به محدودیت های مسافرتی که به احتمال زیاد برای حمل در میان coronavirus بحران است. سالانه سازمان ملل متحد مذاکرات برنامه ریزی شده برگزار می شود در گلاسکو در نوامبر این سال در حال حاضر به تعویق افتاده است در ماه آوریل به عنوان همه گیر مستند در زمان برگزاری در سراسر جهان است. آن را در ابتدا امیدوار بود که این اجلاس می تواند reconvened در نیمه اول سال 2021 به جای.

آن را در حال حاضر پدید آمده است که در جلسه سازمان ملل متحد برنامه ریزی شده برای روز شنبه, انگلستان به عنوان ورودی جمهور از اجلاس پیشنهاد نوامبر 1-12 سال آینده را به عنوان تاریخ جدید. ورودی ریاست جمهوری به این نتیجه رسیدند که با توجه به ناهموار گسترش COVID-19 این تاریخ در حال حاضر خواهد بود که کمترین خطر به تعویق افتادن یادداشت نامه ای از انگلستان کابینه دفتر سازمان ملل در چارچوب کنوانسیون تغییر آب و هوا (UNFCC), منتشر شده در رسانه های اجتماعی.

محل برگزاری این اجلاس است به احتمال زیاد باقی می ماند گلاسکو در اسکاتلند انتظار می رود با حضور بسیاری از رهبران جهان از جمله نخست وزیر نارندرا. COP26 لقب گرفته است مهم ترین دور از مذاکرات پس از جهانی توافق پاریس برای مقابله با تغییرات آب و هوایی امن شد در 2015.

اعلام اولین تعویق ماه گذشته COP26 رئیس جمهور تعیین و کسب و کار انگلستان و وزیر انرژی Alok Sharma گفته بود که او می تواند کار بر روی نهایی تاریخ جدید. "جهان در حال حاضر بی سابقه ای مواجه چالش جهانی و کشورهای در حال درستی تمرکز تلاش خود را در صرفه جویی در زندگی و مبارزه COVID-19,� هند-منشاء وزیر کابینه گفت: در ماه گذشته.

"همین دلیل است که ما تصمیم گرفته اند به reschedule COP26. ما را در ادامه کار خستگی ناپذیر با همکاران ما برای ارائه جاه طلبی های مورد نیاز برای مقابله با بحران آب و هوا و من مشتاقانه منتظر به موافقت یک تاریخ جدید برای کنفرانس," او گفت:.
ایده کنفرانس های مجازی تا به حال پیشنهاد شده است اما نگرانی وجود دارد که این امر محدود کردن تاثیر فعالان هل دادن فوری تر تغییر دهید.

تا سال 2020 نشانه تاریخ توسط کدام کشور است که انتظار می رود به جلو آمده و با قوی تر تولید گازهای گلخانه ای کاهش برای دیدار با اهداف سازمان ملل متحد در پاریس توافق که مرتکب کشورها برای محدود کردن درجه حرارت به 1.5 C یا 2C بالا قبل از صنعتی سطح برای جلوگیری از بدترین اثرات تغییر آب و هوا.

این بیماری همه گیر خواهد شد و اضافه کردن یک بعد بیشتر به دور بعدی مذاکرات, از جمله تماس, دولت به اطمینان حاصل شود که بهبود اقتصادی از مستند سبزتر است و بشود مناطق مانند انرژیهای تجدید پذیر, دوچرخه سواری و درخت کاشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن