انگلستان به ادغام توسعه بین المللی وزارت خارجه و دفتر

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 10:45:22 pm بوریس جانسون گفت که از بین بردن یک غلط ت

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 10:45:22 pm
coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russia, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases بوریس جانسون گفت که از بین بردن یک غلط تقسیم بین دو با هم تداخل دارند بخش است. (رویترز)

بریتانیا ادغام خواهد شد دیپلماتیک خود و کمک به بخش, نخست وزیر بوریس جانسون گفت: امیدوار است که در ترکیب گروه را بهتر ترویج منافع بریتانیا بدون کاهش هزینه در پروژه های خارج از کشور.

جانسون گفت که از بین بردن یک غلط تقسیم بین دو همپوشانی بخش های – خارجی و مشترک المنافع و اداره انکشاف بین المللی – و اجازه می دهد برای صرف در خط با سیاست خارجی با هدف.

"این را متحد ما کمک دیپلماسی ما و آنها را با هم در تلاش های بین المللی گفت:. "ما در حال حاضر پانچ بالاتر از وزن ما, این به ما کمک خواهد کرد به گرفتن حتی سخت تر است."

این وزارتخانه جدید خواهد شد به نام خارجی, Commonweath و دفتر توسعه و راه اندازی خواهد شد در ماه سپتامبر.

این تصمیم بلافاصله انتقاد توسط مخالفان گفت که این یک انحراف عمدی از دولت coronavirus پاسخ و کاهش بریتانیا در خارج از کشور تحت تاثیر قرار.

"نخست وزیر باید جلوگیری از این حواس او را پرت کنید و با این کار مقابله سلامت و بحران اقتصادی ما در حال حاضر چهره" مخالفت حزب کارگر رهبر Keir Starmer گفت.

بریتانیا صرف 15.2 میلیارد پوند ($19.1 میلیارد دلار) در "رسمی کمک های توسعه" در سال 2019 که تقریبا سه چهارم از DFID بودجه آمار رسمی نشان داد. موسسه دولت اتاق فکر گفت: DFID بودجه بود و پنج بار است که از وزارت امور خارجه.

که شده است در مناظر از قانونگذاران در حق جانسون حزب محافظه کار که استدلال می کنند که پول شده است به هدر رفته در پروژه های بیهوده و بیمعنی و یا باید صرف در بیشتر کنترل شده راه و یا در خانه صرف.

جانسون تکرار این نگرانی کرد و گفت در خارج از کشور کمک درمان شده بود برای بیش از حد طولانی به عنوان "برخی از غول cashpoint در آسمان است."

سابق محافظه کار دیوید کامرون نخست وزیر که ائتلاف دولت نوشت: تعهد به صرف 0.7 درصد از درآمد ناخالص ملی خود را در کمک به قانون در سال 2015 گفت: این امر به معنای "کمتر تخصص کمتر صدایی برای توسعه در بالای جدول و در نهایت کمتر احترام به انگلستان در خارج از کشور."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن