انگلستان به پایان قرنطینه برای مسافران از "کم خطر" کشورهای

توسط: AP | لندن | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 10:04:28 am دو زن در خارج از نشستن یک نگاهی به دور و تن

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: AP | لندن | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 10:04:28 am
UK coronavirus cases, coronavirus cases UK, UK home quarantine coronavirus, UK coronavirus home quarantine, World news, Indian Express دو زن در خارج از نشستن یک نگاهی به دور و تنها کافی شاپ در لندن روز شنبه 23 ژوئن 2020. (AP Photo/فرانک Augstein)

دولت بریتانیا روز جمعه گفت این است که دور انداختن یک 14 روز در قرنطینه قانون برای ورود از تعدادی از کشورها تلقی می شود "کاهش خطر" برای coronavirus از جمله فرانسه و اسپانیا و آلمان و ایتالیا.

تغییر طول می کشد اثر در 10 ژوئیه بیش از یک ماه پس از انگلستان شروع نیاز به ورود بین المللی به خود جدا برای دو هفته. لیست کامل معاف کشور متعاقبا اعلام خواهد شد شنبه ، آن در نظر گرفته شده است بعید است که ایالات متحده که دارای بالاترین تعداد coronavirus موارد و مرگ و میر در جهان خواهد بود و در میان آنها است.

روز شنبه دولت نیز معاف چندین کشور از مشاوره آن در برابر سفر در خارج از کشور, معنی انگلستان گردشگران می توانند یک بار دیگر سر در خارج از کشور در تعطیلات.

وزیر حمل و نقل Grant Shapps گفت: این تغییرات در یک خبر خوب برای مردم بریتانیا و خبر خوبی برای کسب و کار.

اما او تاکید کرد که دولت می تواند دوباره اعمال قرنطینه محدودیت در کشور ما در حال اتصال مجدد با. تغییرات اعلام شده اعمال می شود تنها به انگلستان نشانه ای از اصطکاک بین نخست وزیر بوریس جانسون دولت مرکزی و نیمه مستقل دولت در بقیه انگلستان و اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی است.

اسکاتلند و وزیر اول Nicola Sturgeon شده است به خصوص مهم جانسون رویکرد به کاهش coronavirus مستند اقدامات و گرفته شده محتاط تر از روش.

دولت بریتانیا نیز اعلام کرد بدون تامین امنیت متقابل توافق نامه این است که مسافران را در قرنطينه. بخش حمل و نقل گفت: انتظار این است که تعدادی از کشورهای معاف خواهد شد و نه نیاز به ورود از انگلستان به خود منزوی.

بریتانیا دارای بالاترین COVID-19 تلفات در اروپا تقریبا با 44,000 تایید مرگ. این کشور به تدریج در حال ظهور از یک مستند در سراسر کشور اعمال شده در مارس با میله, رستوران ها و آرایشگاه مجاز به بازگشایی در انگلستان در روز شنبه.

اتحادیه اروپا دوباره باز مرزهای خود را در این هفته به مردم از 14 کشور از جمله کانادا و ژاپن و کره جنوبی و مراکش اما نه آمریکا

بریتانیا چپ اتحادیه اروپا در ژانویه. 31 اما همچنان به صورت محدود توسط قوانین خود را در طول یک دوره گذار است که طول می کشد تا پایان سال است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن