انگلستان مجموعه ای به U-نوبه خود در مرز چک به عنوان ویروس چکش اقتصاد

توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 5:46:37 pm نخست وزیر بوریس جانسون است که با توجه

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 5:46:37 pm
نخست وزیر بوریس جانسون است که با توجه به برگزاری مذاکرات با اتحادیه اروپا رئیس Ursula von der Leyen و دیگر مقامات بالای بلوک توسط تماس تصویری روز دوشنبه در تلاش برای شکستن بن بست در ایران.

دولت بریتانیا آبیاری پایین برنامه به صورت کامل مرز چک در محصولات آینده از اتحادیه اروپا برای کاهش فشار بر روی کسب و کار با چکش توسط coronavirus همه گیر رسانه های انگلستان خبر داد.

انگلستان در سمت چپ در حال حاضر-27-ملت بلوک در ژانویه 31, اما همچنان بخشی از آن بازار واحد برای تجارت و دیگر ساختارهای اقتصادی در طول یک دوره گذار است که طول می کشد تا پایان سال است.

دو طرف در حال تلاش برای مذاکره تجارت آزاد برای مقابله با لگد در پس از آن اما مذاکرات متوقف شده در میان گسترده ای تفاوت بیش از مسائل کلیدی از حقوق ماهیگیری به قوانین رقابت.

بریتانیا اصرار دارد آن را نمی خواهد درخواست برای تمدید دوره گذار حتی اگر دو سال دیگر تمدید مجاز تحت بریتانیا-اتحادیه اروپا طلاق توافق.

بسیاری از کسب و کار می گویند که آنها را ترک خواهد کرد رو ویرانگر تعرفه ها و نوار قرمز است.

در ماه فوریه دولت بریتانیا اعلام کرد که محصولات آینده از اتحادیه اروپا نیاز به بازرسی و آداب و رسوم اعلان. اما فایننشال تایمز گزارش داد که مایکل گوو وزیر مسئول مبارزه با تروریسم در اروپا آماده سازی را اعلام مطلب "عملگرا و انعطاف پذیر" رویکرد به مرز چک.

انگلستان-صادرات به اتحادیه اروپا هنوز هم به احتمال زیاد به صورت چک وارد کردن بلوک ،

اقتصاد بریتانیا در حال حاضر در وضعیتی وخیم از تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس. فعالیت های اقتصادی کاهش 20.4% در ماه آوریل اولین ماه کامل بعد از یک مستند در سراسر کشور معرفی شد و به سرعت گسترش ویروس.

COVID-19 نیز مجموعه انگلیسی در نظر دارد به آداب و رسوم امکانات و مقامات مرزی و در پایان این سال است.

نخست وزیر بوریس جانسون است که با توجه به برگزاری مذاکرات با اتحادیه اروپا رئیس Ursula von der Leyen و دیگر مقامات بالای بلوک توسط تماس تصویری روز دوشنبه در تلاش برای شکستن بن بست در ایران.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن