انگلستان ساعت کار برای همه مدارس برای باز کردن در سپتامبر

توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده: 14 ژوئن 2020 8:39:44 am جانسون خواسته است تا اقدامات کشیده می ش

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده: 14 ژوئن 2020 8:39:44 am
UK PM Boris Johnson, health secretary Matt Hancock have coronavirus جانسون خواسته است تا اقدامات کشیده می شود تا برای کمک به کودکان در طول تابستان و بیشتر به آینده گفت: این بیانیه است. (پارلمان بریتانیا/جسیکا تیلور از طریق AP)

نخست وزیر بوریس جانسون در حال همکاری با وزیر آموزش و پرورش گاوین ویلیامسون به اطمینان حاصل شود تمام مدارس می تواند باز در ماه سپتامبر و به ارائه بسته های حمایتی برای کمک به کودکان گرفتن از دست, یادگیری, خود را روز شنبه گفت.

جزئیات کار در جریان است با مدارس شوراها و اتحادیه های کارگری را به مطمئن شوید که تمام کودکان قادر به بازگشت در سپتامبر اگر آن را امن برای انجام این کار یک خیابان داونینگ منبع گفت.

بخوانید| انگلستان مجموعه ای به U-نوبه خود در مرز چک به عنوان ویروس چکش اقتصاد

مدارس بسته به اکثر دانش آموزان در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما انتخاب گروه های سنی شده اند قادر به بازگشت پس از آغاز ماه ژوئن اگر چه برخی از مربیان تصمیم به دوباره باز چون آنها گفت: آن را امن نیست.

تصمیم به تدریج دوباره باز مدارس تقسیم شده به نظر با بریتانیا رنج می برند یکی از بدترین مرگ عوارض از COVID-19 و برخی از منتقدان هشدار از نیاز به احتیاط برای جلوگیری از موج دوم ویروس.

جانسون خواسته است تا اقدامات کشیده می شود تا برای کمک به کودکان در طول تابستان و بیشتر به آینده گفت: این بیانیه است. برای عدالت اجتماعی دلایل کمک بود به خصوص مورد نیاز برای کسانی که تا به حال کمتر پشتیبانی در صفحه اصلی آن اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب