انگلستان PM تحت فشار به کیسه های بالا aide برای coronavirus مستند نقض

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 8:08:17 pm احزاب مخالف خواستار "توضیح روشن" از

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 8:08:17 pm
uk prime minister boris johnson, boris johnson britain, nhs boris, doctors nhs coronavirus europe, latest news احزاب مخالف خواستار "توضیح روشن" از خیابان داونینگ برای کامینگز' اقدامات است. (گتی ایماژ)

نخست وزیر بوریس جانسون است که تحت فشار به کیسه های خود را بالا aide پس از گزارش است که او نقض coronavirus stay-at-home مستند قوانین رفت و آمد به پدر و مادر خود را' خانه.

دومینیک کامینگز که جانسون رئیس استراتژی مشاور در شماره 10 خیابان داونینگ حال توسعه coronavirus علائم در حدود همان زمان نخست وزیر بریتانیا آزمایش مثبت برای این ویروس کشنده در پایان ماه مارس. با توجه به گزارش رسانه های بریتانیا او و همسرش از سفر لندن بیش از 260 مایل به پدر و مادر خود را' خانه در دورهام در شمال شرق انگلستان که در طول زمان.

در یک بیانیه خیابان داونینگ در روز شنبه گفت: Cummings اعتقاد او "رفتار منطقی و قانونی" است و اقدامات او بودند در خط با کروناویروس دستورالعمل.

دولت سخت اجتماعی فاصله قوانین در محل در آن زمان به نام مردم به سفر به عنوان بخشی از اقدامات برای جلوگیری از گسترش COVID-19. و مشاوره برای هر کسی که با کروناویروس علائم باقی می ماند و به خود منزوی در خانه و نه ترک "حتی برای لوازم ضروری" برای هفت روز.

عضو عمومی و قابل درک است که دیده می شود کامینگز و شکایت به محلی دورهم پلیس این کشور بازداشت و توسط "نگهبان" و "آینه" روزنامه نشان داد.

"در سهشنبه, مارس 31 افسران ما ساخته شده بودند آگاه گزارش می دهد که یک فرد تا به حال سفر از لندن به دورهام شد و در حال حاضر در یک آدرس در شهر" سخنگوی دورهام پاسبانان گفت.

"افسران تماس با صاحبان آن آدرس که تایید کرد که این فرد در سوال بود حاضر شد و خود منزوی در بخشی از خانه. در خط با ملی پلیس راهنمایی ماموران توضیح داد که به خانواده دستورالعمل در اطراف خود انزوا و تصریح کرد مناسب مشاوره اطراف سفر ضروری" سخنگوی گفت.

احزاب مخالف خواستار "توضیح روشن" از خیابان داونینگ برای کامینگز' اقدامات است.

"با توجه به آلوده شدن مشکوک به کروناویروس و این احتمال زیاد است که او خود را تبدیل به ناخوشی آن ضروری بود برای Dominic کامینگز برای اطمینان از خود کودک می تواند به درستی برای مراقبت", سخنگوی دولت گفت.

"خواهر و برادرزاده داوطلب شده بودند به کمک کند تا او به خانه رفت و نزدیک اما جدا از خانواده گسترده خود را در مورد کمک آنها نیاز بود. خواهر خود را خرید برای خانواده و همه چیز چپ خارج است. در هیچ مرحله بود که او و یا خانواده اش صحبت کرده توسط پلیس در مورد این موضوع است که گزارش" سخنگوی گفت.

دورهام پلیس و جرم و جنایت کمیسر استیو سفید اما مارک حرکت "غیر عاقلانه". "با توجه به اخلاق کل ارشاد و مقررات طراحی شده بودند که به منظور کاهش گسترش بدون در نظر گرفتن دلیل با سفر به شهرستان دورهام زمانی که شناخته شده به عنوان آلوده ترین بود غیر عاقلانه" سفید گفت.

"به ضرب و شتم این بحران ما باید فداکارانه که میلیون ها نفر شده است. پاسخ توسط مردم دورهام شده است نمونه که باعث می شود این خسته کننده ترین و در مورد" او گفت:.

مخالفت حزب کارگر خواهان پاسخ در روزانه COVID-19 جلسه برگزار شد و هر شب در 10 خیابان داونینگ. "عمومی ساخته شده اند فداکاری فوق العاده ای در طول این همه گیر و مستند. آن را نمی توان یک قانون برای کسانی که مجموعه آنها و دیگری برای مردم" یک کارگر بیانیه ای گفت:.

حزب ملی اسکاتلند به رهبر وست ایان Blackford گفت: Cummings موقعیت شد و "غیرقابل دفاع" و نخست وزیر بریتانیا "سوالات جدی" به پاسخ در مورد گزارش. "دومینیک Cummings است که کار درست را انجام دهد و اگر او نمی کند استعفا بوریس جانسون باید گونی و او باید انجام دهید این است که این صبح" Blackford بی بی سی گفت.

"هنگامی که شما یک وضعیت که در بالاترین سطح دولت است که [مستند] قوانین نیست که به دنبال پس از آن من فکر می کنم مردم انتظار عمل گرفته شود" او گفت:.

یک منبع نزدیک به کامینگز تکذیب نقض coronavirus قوانین گفت: زن و شوهر مورد نیاز مهد کودک کمک کند و آنها که باقی مانده بود در یک ساختمان مجزا در اموال در دورهام.

آخرین آیات دیگر دنبال بالا مشخصات ارقام در انگلستان نیاز به استعفا شد و پس از نقض همه گیر مستند از جمله اسکاتلند سابق افسر ارشد پزشکی کاترین Calderwood و پیشرو دانشمند نیل فرگوسن.

Dr Calderwood استعفا داد و در مارس پس از دو سفر به خانه دوم در طول coronavirus مستند و پروفسور فرگوسن ترک به عنوان یک دولت مشاور علمی در coronavirus پس از آن گزارش شد که او در رابطه با بازدید از خانه خود را به زودی پس از او تا به حال علائم کروناویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن