انگلستان PM بوریس جانسون unhurt در سقوط خودرو به عنوان معترض اجرا می شود در کاروان خارج از مجلس

توسط: PTI | لندن | به روز شده: 17 ژوئن 2020 8:40:22 pm آسیب به نخست وزیر بوریس جانسون خودرو پس از یک

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | به روز شده: 17 ژوئن 2020 8:40:22 pm
آسیب به نخست وزیر بوریس جانسون خودرو پس از یک مرد زد و در مقابل آن را به عنوان آن را به سمت چپ پارلمان در لندن یکشنبه, ژوئن 17, 2020. (AP)

نخست وزیر بوریس جانسون ماشین درگیر در یک تصادف در خارج از دروازه های پارلمان در لندن روز چهارشنبه به عنوان یک معترض با عجله خود را به سوی کاروان.

خیابان داونینگ وجود دارد گفت: هیچ گزارش از هر گونه صدمات پس از رسانه های اجتماعی تصاویر جدیدی از حادثه صورت گرفت که در مدت کوتاهی پس از جانسون, 55 چپ مجلس عوام پس از بارگیری در این هفته نخست وزیر سوالات (PMQs) جلسه.

یکی از وسایل نقلیه امنیت در درون خود وزرا نخست کاروان دیده می شد که آمار بازگشت از انگلستان در ساعت نقره زنانه جگوار خود را به عنوان راننده ناودان ترمز و در نتیجه عمده دندانه.

پلیس, بازداشت یک مرد پس از در حال اجرا در مقابل نخست وزیر بوریس جانسون در سمت راست به عنوان آن را به سمت چپ پارلمان در لندن یکشنبه 17 ژوئن 2020. دفتر نخست وزیر را تایید جانسون بود در ماشین و که وجود دارد هیچ گزارش از هر گونه آسیب. (ویکتوریا جونز/PA طریق AP)

"من فکر می کنم این ویدئو را برای خود صحبت می کند به عنوان به آنچه که اتفاق افتاده است. هیچ گزارشی از کسی مجروح شدن" سخنگوی دولت گفت.

این تجمع اعتراضی گفته می شود که یک فعال کرد در فرانسه دیده می شود که برداشت توسط افسران اسکاتلندیارد در وظیفه در نزدیکی کاخ وستمینستر است و از آنجا دستگیر شده است.

جانسون کاروان به سرعت توپ رو دور از صحنه پس از این حادثه به عنوان مقامات امنیتی شنیده می شد فریاد "عقب ماندن" به اعضای عمومی و معترضان که به طور منظم جمع آوری و در اطراف میدان پارلمان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب