انگلستان ملاقات در دفتر رادار اشتباهات غول گروهی از مورچه ها به صورت ابر باران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 3:02:36 pm در نظر گرفتن به, توییتر, آب و ب

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 3:02:36 pm
UK flying ants, flying ants UK, UK swarms of flying ants, swarms of flying ants UK, World news, Indian Express در نظر گرفتن به, توییتر, آب و بخش های مشترک یک ویدیو که در آن یک غول ابر مورچه ها به نظر می رسد با ورود بخش جنوب شرقی این کشور است. (Videograb: انگلستان ملاقات در دفتر)

تصاویر ماهواره ای از 50 مایل (80 کیلومتر) عرض ازدحام پرواز مورچه های معلق در هوا بیش از بخش هایی از انگلستان بود که به طور خلاصه به اشتباه برای باران ابرها توسط انگلستان ملاقات کرد دفتر رادار آب و هوا در روز جمعه. در نظر گرفتن به, توییتر, آب و بخش های مشترک یک ویدیو که در آن یک غول ابر مورچه ها به نظر می رسد با ورود بخش جنوب شرقی این کشور است.

نگران ظهور ناگهانی باران و با وجود در غیر این صورت خشک و آفتابی آب و هوا پیش بینی بازرسی ذرات در تصاویر ماهواره ای و دریافتند که آنها از نزدیک شبیه اشکالات به عنوان آنها طولانی تر و گسترده تر از قطرات باران, سی ان ان گزارش شده است.

بسیاری از ساکنان بریتانیا به زودی شروع به نوشتن در مورد ظهور ناگهانی هزاران پرواز مورچه ها در سراسر بخش هایی از لندن و کنت و ساسکس و همچنین بخش شرقی کشور است. "این باران در لندن و کنت یا ساسکس اما رادار ما می گوید در غیر این صورت" انگلستان ملاقات در دفتر توییتی.

یک سخنگوی ملی آب و آژانس گفت: نگهبان "این غیر معمول نیست برای بزرگتر swarms برداشت می شود." در طول ماه های تابستان هزاران نفر از پرواز مورچه ها شناخته شده است به نگاهی به آسمان در انگلستان در آنچه محبوب شناخته شده به عنوان 'پرواز مورچه روز'.

این پدیده به طور کلی رخ می دهد سالانه در طول آفتابی و windless روزها وقتی که جوان مرد و زن مورچه ها ترک لانه خود به همسر و شروع جدید مورچه ها می پردازد. یک مطالعه انجام شده توسط انجمن سلطنتی زیست شناسی دریافتند که مورچه ها تنها پرواز هنگامی که درجه حرارت بالاتر 13° C و سرعت باد باقی مانده کمتر از 6.3 متر در هر ثانیه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب