انگلستان به نظر می رسد به قوانین در مجموع جاسوس پس از بحرانی اینتل گزارش

توسط: AP | لندن | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 4:57:58 pm وزیر حمل و نقل Grant Shapps گفت: این کشور با

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: AP | لندن | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 4:57:58 pm
Dyal Singh college principal, plagiarism, Delhi university, Delhi news, Indian express news وزیر حمل و نقل Grant Shapps گفت: این کشور با توجه به "چیزی مانند عامل خارجی ثبت نام قوانین وجود دارد که برای مثال در آمریکا و استرالیا. (بازنمودی)

بریتانیا با توجه به قانون جدید برای سرکوب فعالیت های خصمانه دولت های پس از محکم هوش کمیته گزارش روسیه دخالت ملت در عرصه سیاست.

دولت در حال برنامه ریزی برای معرفی قوانین جدید به نیروهای امنیتی قدرت بیشتری است و با توجه به قانون جدید نیاز به افراد مشغول به کار در نمایندگی از کشورهای خارجی به طور رسمی به ثبت فعالیت های خود را.

"ما به دنبال در قدرت اضافی به نگاهی به فعالیت های خصمانه آمریکا و که ممکن است شامل معرفی قوانین جدید" وزیر حمل و نقل Grant Shapps گفت: آسمان, اخبار روز چهارشنبه.

Shapps گفت: این کشور با توجه به "چیزی مانند عامل خارجی ثبت نام قوانین وجود دارد که برای مثال در آمریکا و استرالیا است." گزارش از مجلس هوش و کمیته امنیت نقاشی محکم پرتره از روسیه دخالت در جامعه و پیشنهاد کرد که قانون به حال نگه داشته و با سرعت در ویندوز.

به این نتیجه رسیدند که روسیه می بیند بریتانیا به عنوان یکی از برترین هوش اهداف و افزود که مسکو را به تلاش برای نفوذ در انگلستان هستند "طبیعی" و پی در پی دولت استقبال کرده اند الیگارشی روسیه با آغوش باز.

روسها با "بسیار نزدیک" لینک به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین "به خوبی یکپارچه به انگلستان کسب و کار سیاسی و اجتماعی در صحنه 'Londongrad' به ویژه" این گزارش گفت:.

Shapps رد یکی از یافته های کلیدی این گزارش که مقامات برای بررسی اینکه آیا مسکو دخالت در سال 2016 مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم. نویسندگان این گزارش گفت: این یک اشتباه بود و باید آن را انجام داده و در حال حاضر ساخته شده است.

اما Shapps اصرار داشت که دولت تا به حال "اجتناب" تحقیق و تفحص است. "گزارش ... پیدا نکردم هیچ شواهدی از دخالت در برای مثال در اتحادیه اروپا همه پرسی" او به بی بی سی گفت. "اما این چیزی نیست که ما سازمان های اطلاعاتی هستند و نه به دنبال دخالت نداشته است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن