انگلستان دبیر خانه تحت فشار به گسترش هند پزشکان ویزا تا پایان سال 2020

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 8:08:43 pm در آوریل پاتل اعلام کرده بود هزینه یک

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 8:08:43 pm
در آوریل پاتل اعلام کرده بود هزینه یک سال تمدید ویزای مجموعه به پایان می رسد قبل از اکتبر 1 به صورت بین المللی بیمه خدمات درمانی و بهداشت و درمان کارگران است. رویترز/پیتر Nicholls

انگلیس پیشرو پزشکان انجمن ها دعوت از خانه انگلستان کار Priti پاتل به صورت اتوماتیک بدون هزینه تمدید ویزای کوتاه مدت بسیاری از پزشکان هندی رشته در این مستند به عنوان آنها را در انتظار خود صلاحیت بین المللی امتحانات در انگلستان است.

انجمن پزشکی بریتانیا (BMA) و انجمن پزشکان هندی تبار (BAPIO) با صدور نامه ای مشترک به وزیر در روز سه شنبه به برجسته مخمصه حدود 220 خارج از کشور, پزشکان بسیاری از آنها از هند است.

این پزشکان به انگلستان آمد خود را به صورت کامل حرفه ای و زبانی و ارزیابی هیئت مدیره (PLAB) ارزیابی در اوایل این سال باقی می ماند و در برزخ پس از تعلیق از امتحانات خود را و پروازهای بین المللی.

"این پزشکان بالینی واجد شرایط آماده و مشتاق به کار در انگلستان تا به حال فقط این یکی از روی مانع پریدن نهایی به صلیب قبل از آنها قادر به ارائه حیاتی خود مهارت و تخصص به بیمه خدمات درمانی [خدمات بهداشت ملی] گفت:" دکتر Chaand Nagpaul, BMA شورای صندلی.

"و با یک لایحه از تقریبا 1000 پوند بلندی برای گسترش ویزای آنها را نه تنها نا امید و نا امید, اما آنها در حال حاضر خواهد شد فوق العاده مضطرب به عنوان چهره آنها شدید فشار مالی. با توجه به کاهش مسافرت های بین المللی و هزینه های بالا از پرواز, بازگشت به خانه به سادگی نمی خواهد یک گزینه یا" او گفت:.

BMA برجسته است که بیمه خدمات درمانی متکی بر این "استعداد بین المللی همکاران" و تعویق امتحانات ميانگين فشار عظیم نه تنها پزشکان بلکه در انگلستان خدمات سلامت.

"در این زمان دفتر خانه باید مناسب و معقول است و به طور خودکار" و بدون تفهیم اتهام "تمدید ویزا از این گروه از پزشکان که در حال حاضر رشته بدون درآمد و در خطر ابتلا به مشکلات مالی" اضافه شده Nagpaul.

پزشکان که خود را به دست آوردن اولیه پزشکی مدرک تحصیلی در خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) در منطقه از کشورهایی مانند هند مورد نیاز برای تکمیل یک PLAB-2 ارزیابی در انگلستان کلی نظام پزشکی (GMC) ستاد در منچستر در مسخره بیمارستان تنظیمات قبل از آنها می تواند اجازه تمرین در بیمه خدمات درمانی.

ماه مارس سال 2020 PLAB-2 آزمون به تعویق افتاد فقط به عنوان Covid-19 همه گیر زده با تمدید روادید ارائه شده تا جولای. با این امتحانات نمی رود از سر تا ماه اوت BMA و دیگر پزشکان گروه هشدار داده اند که تازه فرمت حداقل تا پایان سال مورد نیاز است.

"ما می خواهیم به شما کمک مالی بیشتر به صورت خودکار فرمت رایگان به این پزشکان تا پایان دسامبر سال 2020 است. این نظر بروید یک راه طولانی برای حصول اطمینان از این پزشکان در حال جذب برای آموزش و کار در بیمه خدمات درمانی تا در دراز مدت مانند یک ژست حسن نیت قطعا پرداخت" یادداشت نامه مشترک.

نامه ای نیز امضا شده توسط انجمن پزشکان پاکستانی از شمال اروپا به نپال پزشکان انجمن پزشکی انجمن نیجریه در سراسر بریتانیا و انگلیسی بین المللی پزشکان انجمن.

"در خارج از کشور, پزشکان, به عنوان شما را درک خواهد کرد, فرم ستون فقرات بیمه خدمات درمانی و ضروری است که با توجه به کمبود نیروی کار ما همه ما می توانیم به جای این پزشکان است. گرفتاری خود را دور از خانواده و ناتوانی در به کار به عنوان پزشک در این کشور و یا قادر به کمک به کشور مادری خود را از طریق این زمان آشفته است که نمی توان دست کم گرفت ،

در آوریل پاتل اعلام کرده بود هزینه یک سال تمدید ویزای مجموعه به پایان می رسد قبل از اکتبر 1 به صورت بین المللی بیمه خدمات درمانی و بهداشت و درمان کارگران است. اما در کوتاه مدت ویزا مراجعه پسوند در نیروی تنها تا پایان ماه ژوئیه.

"ما فوق العاده سپاسگزار برای همه در خارج از کشور, بهداشت و مراقبت از کارگران مبارزه با این نامرئی دشمن" پاتل گفته بود در آن زمان.

پزشکان انجمن در حال حاضر اصرار دارد که همان رویکرد لازم است برای پزشکان که در نهایت رفتن به آینده نیروی کار از بیمه خدمات درمانی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن