انگلستان توقف محاکمه هیدروکسی کلروکین به عنوان "بی فایده" برای COVID-19 بيمار

توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 12:02:02 pm "این نتیجه باید تغییر عمل پزشکی

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 12:02:02 pm
hydroxychloroquine, hydroxychloroquine tablets, hydroxychloroquine covid 19, hydroxychloroquine uses, hydroxychloroquine dose, hydroxychloroquine side effects, hydroxychloroquine explained, hydroxychloroquine india, hydroxychloroquine corona, hydroxychloroquine cornavirus "این نتیجه باید تغییر عمل پزشکی در سراسر جهان است. ما هم اکنون می توانید با استفاده از یک دارو که بی فایده است."

دانشمندان بریتانیایی متوقف عمده مواد مخدر دادگاه روز جمعه پس از آن یافت می شود که ضد مالاریا هیدروکسی کلروکین, تبلیغ توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک پتانسیل "تغییر بازی" در همه گیر شد "بی فایده" در درمان COVID-19 بيمار.

"این است که یک درمان برای COVID-19. آن کار نمی کند" مارتین Landray یک استاد دانشگاه آکسفورد است که شرکت های پیشرو در بهبود دادگاه به خبرنگاران گفت:.

بخوانید| 'هیچ فایده ای ندارد': آکسفورد توقف ثبت نام برای HCQ بازو

"این نتیجه باید تغییر عمل پزشکی در سراسر جهان است. ما هم اکنون می توانید با استفاده از یک دارو که بی فایده است."

صوتی پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن افزایش انتظارات برای چندین دهه مبارزه با مواد مخدر که به گفته کارشناسان می توانست ارزان و به طور گسترده ای در دسترس ابزار اگر ثابت به کار در مبارزه با این بیماری همه گیر است که آلوده به بیش از 6.4 میلیون نفر کشته و نزدیک به 400 ، 000 نفر در سراسر جهان است.

بحث در اطراف مواد مخدر رشد پس از یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی لانست ماه گذشته مطرح شده نگرانی های ایمنی و led چند COVID-19 مطالعات از آن به متوقف شد. لانست مطالعه شد و سپس کردهاند در روز پنج شنبه پس از آن نویسندگان گفت: آنها مطمئن نیستید در مورد آن داده است.

جزئیات| توضیح داد: آنچه ما می دانیم تا کنون در هیدروکسی کلروکین (HCQ)

Landray یک استاد پزشکی و اپیدمیولوژی در دانشگاه آکسفورد با اشاره به "بزرگ گمانه زنی" در مورد این دارو به عنوان یک درمان برای COVID-19 اما گفته شده است که تا به حال "فقدان اطلاعات قابل اعتماد از بزرگ تصادفی محاکمه".

او گفت: نتایج اولیه, از, بهبود, بود که در یک کارآزمایی تصادفی محاکمه شد و در حال حاضر کاملا روشن است: هیدروکسی کلروکین را کاهش نمی دهد خطر مرگ در میان بیماران بستری با COVID-19.

"اگر شما بستری شده در بیمارستان را ندارد هیدروکسی کلروکین," او گفت:.

بهبود محاکمه هیدروکسی کلروکین به حال به طور تصادفی 1,542 COVID-19 بيمار به هیدروکسی کلروکین و آنها را در مقایسه با 3,132 COVID-19 بیماران به طور تصادفی به مراقبت استاندارد بدون دارو.

نتایج نشان داد تفاوت معنیداری در نرخ مرگ و میر پس از 28 روز در طول مدت اقامت در بیمارستان و یا در دیگر نتایج این پژوهشگران گفت.

در اوایل این هفته یک دانشگاه مینه سوتا تصادفی آزمایشی دریافتند که داروی بی اثر بود در جلوگیری از عفونت در افراد در معرض coronavirus.

ده ها تن از آزمایش های مختلف تلاش جایگشت استفاده از مواد مخدر ادامه خواهد داد.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفت: در روز جمعه در نتایج بازیابی نمی خواهد آن را تغییر دهید و برنامه را به سر آزمون هیدروکسی کلروکین به عنوان بخشی از آن 'همبستگی' محاکمه. آن را به حال به طور خلاصه متوقف دادن آن به بیماران جدید در نور لانست و کاغذ.

Parastou Donyai مدیر داروخانه تمرین در دانشگاه ریدینگ انگلستان گفت: مواد مخدر بود "رو بر روی صحنه جهانی توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن" اضافه کردن او به ستایش آن را بدون شواهد.

"این اخبار اگر چه نه مثبت است خوش آمدید امداد به هزاران نفر از دانشمندان و پزشکان و دانشگاهیان بوده که با گریه از برای اثبات مناسب از اینکه هیدروکسی کلروکین با این نسخهها کار در COVID-19 یا نه." او افزود: خواستار این نتیجه رسیدند که آن را "قطعی".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن