دولت بریتانیا انتقاد برای "متناقض" محدودیت در زنان باردار بررسی یو پی اس

دولت بریتانیا مورد انتقاد قرار گرفته است برای عدم به آدرس "متناقض" محدودیت در زنان باردار بررسی یو پی اس که با

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

دولت بریتانیا مورد انتقاد قرار گرفته است برای عدم به آدرس "متناقض" محدودیت در زنان باردار بررسی یو پی اس که باید در جای خود باقی مانده در برخی از بیمارستان ها حتی پس از بارها و غیر ضروری' کسب و کار شده اند مجاز به بازگشایی شده است.

اسکاتلند و ایرلند شمالی را تضمین حق زنان به شریک زندگی خود و یا دیگر همراه با آنها در طول زایمان و قرار ملاقات که در آن بیماری های جدی ممکن است تشخیص داده و پس از اعتراض بیش از COVID-19 محدودیت هایی که منع این.

اما نه بیمه خدمات درمانی در سراسر تراست لندن گفت: # teamnigel که آنها هنوز هم نیاز به زنان حضور خود را قبل از تولد قرار ملاقات به تنهایی – از جمله دانشگاه کالج بیمارستان که در آن بوریس جانسون شریک زندگی به هنگام تولد در ماه آوریل است.

تراست, خدمت, North East Lincolnshire, Cornwall و دوان – مناطق انگلستان با برخی از پایین ترین COVID-19 عفونت نرخ زیر 160 در هر 100 ، 000 نفر که از 22 ژوئن – همچنین می گویند در وب سایت خود را که اصحاب و ممنوع از ترین زایمان و قرار ملاقات.

سه لندن تراست گفت: سیاست های خود را "در خط با بیمه خدمات درمانی ارشاد" و "به دنبال دستورالعمل کشوری" – با وجود بیمه خدمات درمانی بلند کردن اجسام ملی خود را تعلیق بیمارستان بازدید کنندگان در 5 ژوئن, خروج از آن به "محلی اختیار با اعتماد و دیگر بیمه خدمات درمانی بدن".

دیگر لندن تراست به هیچ توضیح خود را برای پایدار محدودیت و یا گفت که آنها در محل به حد COVID-19 قرار گرفتن در معرض خطرات. وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی حاضر به ارائه یک دیدگاه برای این مقاله و NHS انگلستان را پاسخ نمی دهند.

آن را "عمیقا نگران کننده" لندن MP استلا Creasy گفت # teamnigel که دولت توسعه سیاست های روشن "در مورد اینکه آیا شما می توانید رفتن به ماهیگیری horseracing یا به میخانه... اما نه زمانی که شما دریافت خواهید کرد مهم اخبار بهداشت و درمان در یک اسکن".

Creasy گفت: او بوده است "deluged با دلخراش داستان" زنان تحت تاثیر این محدودیت ها از سوی دولت بریتانیا به "در محل قرار داده و دستورالعمل های روشن به محافظت و پشتیبانی [زنان] برای جلوگیری از ضربه."

Birthrights یک موسسه خیریه در بریتانیا متمرکز بر حقوق زنان در هنگام زایمان نیز صدا زنگ بیش پایدار بازدید کننده محدودیت و آنچه در آن است به نام "یک ناهماهنگ نامتناسب و غیر انسانی پاسخ توسط برخی از بیمه خدمات درمانی تراست" در سراسر این بیماری همه گیر.

آن را می تواند حس گفت: ماریا بوکر, Birthrights برنامه مدیر برای محدود کردن بازدید کنندگان در بيمارستانهای کوچک است که اصلا فضای زیادی برای اجتماعی فاصله و یا در "COVID نقاط مهم" – که در لندن, Cornwall, دوون یا North East Lincolnshire.

بوکر گفت: او نگران است که برخی از اعتماد را حفظ بازدید کننده ممنوعیت تنها به دلیل "آن را فقط احساس می کند راحت تر... به چوب با وضعیت موجود و بدون درک این است که یک ادامه داد: محدودیت در حقوق مردم است که دیگر ممکن است متناسب".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب