وزیر دارایی بریتانیا Rishi Sunak طرح کاهش مالیات برای افزایش Covid بازیابی

توسط: فردا نیوز | لندن | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 2:06:07 pm Rishi Sunak را نیز اعلام خواهد کرد به طور

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 2:06:07 pm
Rishi Sunak را نیز اعلام خواهد کرد به طور موقت مالیات بر ارزش افزوده برش برای مهمان نوازی شرکت. (منبع: رویترز)

انگلیسی, وزیر دارایی Rishi Sunak خواهد سعی کنید به راه اندازی مجدد اقتصاد این کشور با دادن homebuyers فرار مالیاتی و برش مالیات بر ارزش افزوده برای, میخانه ها, رستوران ها و دیگر مهمان نوازی شرکت روزنامه تایمز گزارش داد.

Sunak است که با توجه به اعلام روز چهارشنبه در مرحله بعدی تلاش خود را برای هدایت جهان پنجم-بزرگترین اقتصاد دور از آن 25 درصد سقوط در مارس و آوریل زمانی که دولت coronavirus مستند shut تمام بخش های.

Sunak طرح انتظار می رود که به تمرکز بر روی اقدامات برای محدود کردن افزایش بیکاری — از جمله کمک برای کار متقاضیان و کارآموزان — اما این اقدامات گزارش شده توسط بار نشان می دهد او همچنین می بیند نیاز به افزایش تقاضا با کاهش مالیات.

Sunak می گویند او را جمع آوری مالیات بر املاک آستانه به عنوان بالا به عنوان 500.000 پوند ($623,700) چهار برابر سطح فعلی آن. که معاف ترین homebuyers از پرداخت هر گونه تمبر تا یک سال روزنامه گزارش شده است.

از فرار مالیاتی خواهد بود به اجرا در رسمی بیانیه بودجه در پاییز آن را گفت.

Sunak را نیز اعلام خواهد کرد به طور موقت مالیات بر ارزش افزوده برش برای مهمان نوازی شرکت برای محافظت از 2.4 میلیون شغل در این بخش که شروع به بازگشایی در جولای 4 بار گفت.

ناظر گزارش روز یکشنبه که Sunak شد با توجه به گزینه های مختلف — توزیع کوپن از 500 پوند ($625) برای بزرگسالان و 250 پوند برای کودکان به صرف در بخش سخت ترین ضربه از مستند.

Sunak در حال حاضر عجله اقدامات اضطراری است که هزینه حدود 133 میلیارد پوند در این سال به افزایش بیکاری در میان آنها یک کار-حفظ طرح می پردازد که furloughed کارگران از 80 درصد از حقوق و دستمزد خود را.

این طرح است که با توجه به پایان می رسد در پایان ماه اکتبر افزایش ترس از یک پرش در بیکاری است.

در هفته گذشته چندین شرکت اعلام کرد عمده کاهش شغل از جمله سفر گروه مواد غذایی SSP (SSPG.L) که گفت: از آن می تواند کاهش حدود 5000 کارکنان.

بانک انگلستان نظرسنجی منتشر شده در تیر 2 نشان داد شرکت انتظار می رود به طور متوسط 11 درصد افت در اشتغال برای سه ماهه سوم و چهارم سال 2020.

Sunak هزینه های فشار و شیرجه رفتن در درآمدهای مالیاتی انتظار می رود به ایجاد کسری بودجه است که می تواند آمار 15 درصد از رشد سطح دیده نمی شود پس از جنگ جهانی دوم ،

وزارت دارایی کاهش یافته است به نظر این گزارش در زمان و نگهبان.

بیش از آخر هفته وزارت گفت Sunak اعلام خواهد کرد بزرگترین افزایش در کارآموزی و دو شماره از آن کار مربیان است.

نخست وزیر بوریس جانسون در هفته گذشته گفت: او را سریع زیرساخت های سرمایه گذاری و بریده بریده ملک قوانین برنامه ریزی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب