انگلستان گسترش اقامت طرح به تمام COVID-19 در خارج از کشور, بهداشت و درمان, قربانی

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 8:47:09 pm خانه انگلستان کار Priti پاتل (ایسنا

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 8:47:09 pm
UK extends residency scheme, COVID-19 overseas healthcare victim, world news, indian express خانه انگلستان کار Priti پاتل (ایسنا)

دولت بریتانیا تمدید COVID-19 سوگ طرح که کمک های مالی دائمی انگلستان اقامت برای اعضای خانواده در خارج از کشور, پزشکان که می میرند پس از ابتلا به کروناویروس به تمام کارکنان بهداشتی درمانی و مراقبت های اجتماعی کارگران است.

خانه انگلستان کار Priti پاتل در روز چهارشنبه گفت: این طرح اعمال خواهد شد نه تنها به خانواده و وابستگان خارجی پزشکان و پرستاران کشته در خدمات بهداشت ملی (NHS) تقريبا در همه گیر اما همچنین به کاهش پرداخت بیمه خدمات درمانی کارکنان پشتیبانی از جمله از هند است.

"هر مرگ در این بحران یک تراژدی است و متاسفانه برخی از بیمه خدمات درمانی کارکنان پشتیبانی و مراقبت های اجتماعی کارگران فداکاری کردند در پیگیری صرفه جویی در زندگی دیگران" به هند-منشاء وزیر کابینه گفت.

"زمانی که من اعلام کرد که مقدمه ای از سوگ طرح در ماه آوریل به من گفت: ما را به ادامه کار در سراسر دولت به دنبال راه هایی برای ارائه حمایت بیشتر. امروز ما در حال گسترش طرح بیمه خدمات درمانی کارکنان پشتیبانی و مراقبت های اجتماعی کارگران" او گفت:.

بریتانیا تا کنون رسما ثبت 312 بهداشت و درمان-مرگ و میر ناشی از کوروناویروس — 181 از آنها در بیمه خدمات درمانی و 131 مراقبت اجتماعی کارگران در بخش بهداشت و درمان. این مرگ و میر شامل بسیاری از پزشکان هندی که یکی در 10 از همه متولد پزشکان در بیمه خدمات درمانی.

در سوگ طرح راه اندازی در ماه گذشته به معنی خانواده و وابستگان این بخش بهداشت و درمان کارکنان که فوت کرده اند با توجه به این ویروس کشنده در حین انجام وظیفه واجد شرایط برای اجازه اقامت دائم (ILR) در انگلستان رایگان است.

این اقامت دائم گزینه در حال حاضر نیز پشتیبانی از پوشش کارکنان و مراقبت های اجتماعی کارگران که مرگ به عنوان نتیجه پیمانکاری coronavirus بلافاصله موثر و گذشته نگر. "ما می خواهیم برای اطمینان از خانواده ها حمایت آنها نیاز دارید و پس از این بلافاصله موثر خواهد بود و گذشته نگر," او گفت:, و اضافه کرد که این حرکت بود در به رسمیت شناختن خود را "خستگی ناپذیر و فداکاری و از خود گذشتگی".

انگلستان گزارش شده بیش از 249,600 coronavirus موارد و بیش از 35,780 مرگ و میر به دلیل عفونت مرگبار. دفتر خانه گفت: یک تیم کار می کنند به طور مستقیم با بیمه خدمات درمانی تراست و کارفرمایان برای شناسایی اعضای خانواده به چه کسی این افزونه ممکن است اعمال می شود و ترتیب برای این موضوع از اجازه اقامت دائم به آنها.

سوابق دقیق از coronavirus مرگ و میر در حال تدوین است و آن را منعکس خواهد شد در گواهی فوت آن گفت.

پسوند شرح زیر است انتقاد از دولت طرح با مخالفت حزب کارگر و اتحادیه کارگران پس از آن پدید آمده است که آن را نمی خواهد پوشش پایین کارگران پرداخت می شود نظیر پاک کننده ها و باربرها کار در بخش بهداشت و درمان.

کار صندلی از نفوذ صفحه اصلی امور انتخاب کمیته ایوت کوپر که تا به حال مطرح با Patel, استقبال دولت حرکت می کند. "این غیر قابل تصور خواهد بود به درخواست خانواده ای که تا به حال از دست داده است به عنوان یک نتیجه از مراقبت از افراد با COVID-19 خود را به ترک خانه و کشور زمانی که آنها در حال حاضر با توجه بسیار به انگلستان مبارزه با این ویروس افتضاح" او گفت:.

بیشتر نبرد در اطراف خارج از کشور بیمه خدمات درمانی کارگران باقی مانده در حال انجام پس از نخست وزیر بوریس جانسون رد هر گونه چشم انداز به بررسی مهاجرت بهداشت اضافه (IHS) متصل به تمام انگلستان ویزای کار در مجلس عوام در روز چهارشنبه.

"ما باید در این واقعیت است که...(بیمه خدمات درمانی) نیاز به بودجه و کسانی که سهم در واقع کمک به ما برای بالا بردن حدود 900 میلیون پوند است. آن را بسیار دشوار است در شرایط فعلی برای پیدا کردن منابع جایگزین, بنابراین من فکر می کنم که راه درست رو به جلو خواند و گفت: در پاسخ به مخالفت رهبر Keir Starmer چالش بیش انصاف اضافه بر پزشکان در حال حاضر کمک مستقیم به بیمه خدمات درمانی.

حزب کارگر در حال حاضر قصد دارد به دنبال اصلاح مهاجرت به معاف کارکنان بیمه خدمات درمانی از جمله پاک کننده و مراقبت حرفه ای از اضافه کردن. و وجود دارد, احتمال شورش در داخل Johnson خود صفوف بیش از این موضوع به عنوان

محافظه کار صندلی عوام مدیریت عمومی کمیته انتخاب ویلیام Wragg نیز انداخت و او را حمایت هزینه معافیت بیمه خدمات درمانی و مراقبت های کارگران است.

این IHS معرفی شده در آوریل 2015, تحمیل هر کسی در انگلستان در یک کار مطالعه و یا ویزا خانواده برای بیش از شش ماه و برای یک پیاده روی بیشتر از 400 پوند به 624 پوند در هر سال است.

با شارژ قابل استفاده در هر عضو از یک خانواده, هزینه های کلی دیده می شود به عنوان گران در تعدادی از موارد بیش از و بالاتر از دیگر مالیات پرداخت.

انجمن بریتانیایی پزشکان هندی تبار (BAPIO) که نشان دهنده پزشکان هندی در انگلستان است که در میان نهادهای مبارزه علیه IHS برای سال.

"ما باور داریم که این اضافه است تبعیض آمیز و ناعادلانه به خارج از کشور کارگران در حال حاضر پرداخت سهم خود را از ملی مشارکت بیمه بازنشستگی و مالیات بر درآمد" BAPIO گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب