انگلستان تظاهرکنندگان برگزاری چهارمین آخر هفته از ضد نژادپرستی تظاهرات

توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 8:43:36 am مردم آوریل به موافقت پارلمان بریتانیا

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399
توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 8:43:36 am
UK demonstrators hold fourth weekend of anti-racism protests مردم آوریل به موافقت پارلمان بریتانیا در مرکز لندن روز شنبه, ژوئن 20, 2020 در طول یک تظاهرات سازماندهی شده توسط Black Lives Matter, در پی کشتار جورج فلوید توسط افسران پلیس در مینیاپولیس, ایالات متحده آمریکا در ماه گذشته. (عکس از آسوشیتدپرس)

ضد نژادپرستی تظاهرات برگزار شد تظاهرات در سراسر انگلستان برای چهارمین هفته در روز شنبه با وجود ممنوعیت اجتماعات بزرگ به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

تظاهرات با الهام از Black Lives Matter کمپین وقوع بودند در شهرستانها از جمله لندن و منچستر و ادینبورگ و گلاسکو.

چند هزار نفر جمع شده بودند در لندن هاید پارک بر روی چمن نشسته و گوش دادن به سخنرانان قبل از تنظیم کردن در یک خشن و بی ادب صلح آمیز مارس به میدان ترافالگار. یک گروه کوچکتر راهپیمایی از جنوب لندن و در نزدیکی سفارت آمریکا.

"همه ما امروز در اینجا چون ما می دانیم که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. همه ما امروز در اینجا چون ما می دانیم که سیاه, زیبا," Imarn Bay یکی از اعتراض سازمان گفت: این جمعیت در هاید پارک. "و همه ما امروز در اینجا چون ما می دانیم که وقت آن است که برای رایت کردن نژادپرستی نهادی."

تا حد زیادی به جوانی جمعیت در لندن بودند کوچکتر و بیشتر اجتماعی فاصله گرفته است — از کسانی که دیده می شود در دو هفته اول پس از فلوید مرگ است. پس از آن جنبش اعتراضی تبدیل شده است و بیشتر از لحاظ جغرافیایی گسترده با صدها نفر از تظاهرات در شهرها و محله ها در سراسر انگلستان

جرمی Mukel, 33, در اصل از نیویورک گفت که او با تشویق تعدادی از مردم سفید در میان معترضان در لندن است.

"من فکر می کنم مردم در حال تبدیل شدن به خیلی بیشتر آگاه," او گفت:.

صدها نفر با حضور در اجتماعی فاصله گرفته بگو نه به نژادپرستی تجمع در گلاسکو جورج مربع که در آن اوایل این هفته اعضای راست حمله به یک پناهنده-حقوق مدنی ،

در ادینبورگ معترضان از جمله "Trainspotting" نویسنده Irvine Welsh به نام برای حذف یک مجسمه هنری Dundas از آن ستون در شهر سنت اندرو مربع است. اواخر قرن 18 سیاستمدار اسکاتلندی مسئول تاخیر در بریتانیا لغو تجارت برده توسط 15 سال تا 1807. در آن زمان بیش از نیم میلیون آفریقایی را به بردگی کشانده شد قاچاق در سراسر اقیانوس اطلس.

صدها نفر از هزاران نفر از مردم برگزار شد عمدتا مسالمت آمیز تظاهرات در سراسر بریتانیا پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در مارس 25, اصرار انگلیس برای مقابله با سابقه خود از امپریالیسم و نژادی و نابرابری.

پس از برخی از معترضان scuffled با پلیس و تخریب یک مجسمه از زمان جنگ نخست وزیر وینستون چرچیل در لندن و تظاهرکنندگان در بریستول سرنگون مجسمه تاجر برده ادوارد Colston ضد معترضان بسیج در هفته گذشته با اعلام هدف حفاظت از بناهای تاریخی.

صدها نفر از فوتبال اراذل و اوباش و راست فعالان درگیر شدند ژوئن 13 با پلیس در نزدیکی مجسمه چرچیل در لندن بوده و سوار کردن برای محافظت از.

نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرده است که راه اندازی یک کمیسیون به نگاهی به آنچه بیشتر می تواند انجام شود برای از بین بردن نژادی و بی عدالتی اما مخالفان متهم می کنند که دولت محافظه کار از امید بستن برای صحبت به جای عمل است.

تظاهرات نیز برگزار می شود شنبه در فرانسه که در آن صدها نفر در پاریس راهپیمایی کردند و علیه نژادپرستی و خشونت پلیس و در حافظه سیاه مردانی که جان زیر برخورد با پلیس و یا تحت شرایطی مشکوک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب