انگلستان دادگاه برگزار تصویری از Nirav مودی را تهدید به 'ساختگی' مدیران

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: مارس 14, 2020 1:41:02 pm یک استرداد درخواست از دولت هند تایید

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: مارس 14, 2020 1:41:02 pm
UK court played video of Nirav Modi's threats to 'dummy directors' یک استرداد درخواست از دولت هند تایید شد توسط انگلستان دفتر خانه در ماه فوریه سال گذشته قبل از دستگیری او توسط اسکاتلندیارد در 19 مارس 2019.

تهدید بودن دخیل برای سرقت و حتی کشته شدن در میان اتهامات در یک فیلم ضبط شده توسط به اصطلاح "ساختگی مدیران" در ارتباط با شرکت های مرتبط Nirav مودی که ارائه شد توسط بانک مرکزی به انگلستان دادگاه استرداد مورد در مقابل تاجر الماس به اتهام کلاهبرداری و پول شویی.

یک گروه از شش مردان در هند شنیده می شود در این ویدئو بازی در وست مینستر دادستانی دادگاه در لندن در طول محاکمه در این هفته با هر یک از آنها ساختن اتهامات از اینکه مجبور به ترک دبی آمده و به قاهره جایی که گذرنامه های خود را ضبط می شد و گفته می شود ساخته شده به ثبت نام های مشکوک در برابر اسناد و مدارک خود را توسط مودی برادر Nehal مودی.

"نام من است Ashish کومار Mohanbhai Lad من اسم صاحب آفتاب سنگهای محدود هنگ کنگ و وحدت Trading Fze, دبی می گوید:" یکی از مردان در ضبط از ژوئن 2018.

"Nirav مودی به من زنگ زد و به من گفت که او را گرفتار من برای سرقت. او با استفاده از بدترین ناسزاهای به من گفت که او می خواهد مرا کشته... او خیلی به ما," او می گوید: در هندی.

دیگر Central Bureau of Investigation (CBI) شهود عبارتند از: Rushabh Jethwa که می گوید او هم اسم صاحب امپراتوری سنگهای FZE در شارجه; Sonu مهتا اسم مدیر Auragem شرکت محدود هنگ کنگ; Shreedhar Mayekar به اسم صاحب منحصر به فرد الماس و جواهرات Azman; و Nileshkumar Balwantrai Mistry the اسم صاحب همیلتون قیمتی معامله گران محدود در دبی.

صحبت کردن در یک مخلوط هندی و گجراتی آنها می گویند که آنها در حال ساخت ضبط آنها به عنوان ترس برای ایمنی خود و فقط می خواهید به بازگشت به هند است اما در حال برگزار شد در برابر خود خواهد شد.

"ما امضا سند چرا که آنها نمی خواهد به بازگشت گذرنامه های ما تا زمانی که ما ثبت نام می گوید:" Jethwa.

این شاهدان مربوط به اجرای مدیریت (ED) کشف که ساختگی مدیران/صاحبان/مدیران منصوب شدند در یک تعداد از خارج از کشور شرکت در هنگ کنگ و دبی هر چند شرکت های باقی مانده تحت کنترل مستقیم مودی.

از اتهامات عنوان شده علیه 49 ساله تاجر الماس مرکز در اطراف خود شرکت الماس R Us خورشیدی صادرات و ستارگان الماس ساخت جعلی با استفاده از تسهیلات اعتباری ارائه شده توسط پنجاب بانک ملی (PNB) شناخته شده به عنوان "نامه تعهد" (LoUs).

با توجه به دولت هند مورد تعدادی از PNB کارکنان با توطئه مودی برای اطمینان از LoUs صادر شده به این شرکت ها بدون اطمینان از آنها به موضوع مورد بررسی اعتبار بدون ضبط صدور LoUs و بدون شارژ مورد نیاز کمیسیون پس از معاملات است.

این منجر به یک تقلب به مقدار نزدیک به 2 میلیارد تومان. مودی ادعا می کند که می آیند به انگلستان جلوتر از برنامه ریزی ارائه عمومی اولیه (IPO) اما قرمز اینترپل اعلان صادر شده علیه او را قبل از او ترسیم شده به یک اسباب بازی مخمل خواب دار اجاره ای آپارتمان در مرکز نقطه ای در مرکز لندن در اوایل سال گذشته است.

یک استرداد درخواست از دولت هند تایید شد توسط انگلستان دفتر خانه در ماه فوریه سال گذشته قبل از دستگیری او توسط اسکاتلندیارد در 19 مارس 2019.

طلا و جواهر همچنان پشت میله های زندان در Wandsworth زندان در جنوب غرب لندن پس از عدم دریافت وثیقه با وجود تلاش های مکرر. دوم درخواست استرداد مربوط به "باعث از بین رفتن شواهد" و ارعاب شاهدان و یا "جنایی ارعاب به علت مرگ" نیز گواهی در اوایل این سال است.

در حالی که این جلسه به ایجاد یک مورد prima facie در برابر مودی در حال انجام است در لندن این هفته استرداد محاکمه خواهد شد و این نتیجه تنها در ماه سپتامبر هنگامی که بخش دوم این پرونده و دفاع از استدلال در برابر شرایط زندان در Arthur جاده زندان در بمبئی هستند شنیده می شود.

انگلستان Crown دادستان خدمات (CPS) ارائه استدلال در دادگاه از طرف مقامات هند به دنبال برای ایجاد یک الگوی نادرست رفتار در بخشی از مودی زمانی که او به دست آورد LoUs و نیز در پراکندگی در سراسر پیچیده در سراسر جهان امپراتوری.

مودی دفاع تیم ادعا کرده اند یک کمبود مدارک و شواهد برای اثبات نادرستی و نیز مورد تردید روا از برخی از این شواهد است.

حکم در استرداد شنوایی به ایجاد که آیا مودی یک مورد به جواب در دادگاه و که وجود دارد حقوق بشر موانع به او در حال تحویل به هند است و انتظار می رود تنها پس از جلسه دوم در مورد در ماه سپتامبر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب