انگلستان با اعتماد به نفس COVID-19 سیستم ردیابی خواهد بود در محل قبل از مستند کاسته

توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 1:57:27 pm بریتانیا ردیابی هماهنگ کننده

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 1:57:27 pm
UK confident COVID-19 tracking system will be in place before lockdown eased بریتانیا ردیابی هماهنگ کننده جان نیوتن گفت: این برنامه بود لازم نیست قبل از متعارف پیگیری و ردیابی می تواند شروع. تصویر توسط Pippa Fowles / شماره 10 خیابان داونینگ.

وزیر بهداشت مت Hancock روز پنجشنبه گفت او مطمئن است که یک COVID-19 پیگیری و ردیابی سیستم خواهد بود عامل در ماه ژوئن 1, اجازه می دهد مستند به قوانین کاسته بدون خطر افزایش عفونت.

سلامت کارگران هشدار داده اند که هر گونه شکست در بریتانیا توانایی برای پیگیری و ردیابی افراد با رمان coronavirus و مخاطبین خود را در یک دوم موج مرگبار.

بریتانیا در حال حاضر در حال تست یک COVID-19 نرم افزار گوشی های هوشمند مبتنی بر بلوتوث – در جزیره موجود زنده سواحل جنوبی انگلستان که در آن دولت می گوید بیش از نیمی از ساکنان تا به حال آن را دریافت.

جیمز Brokenshire تاریخ وزیر کشور در ادامه گفت: در روز پنج شنبه که وجود دارد مسائل فنی با نرم افزار اما این اقدامات سنتی می تواند نورد ،

هنکاک با این حال گفت که این برنامه مشغول به کار بود در کنار متعارف سیستم ردیابی است که با استفاده از تلفن و ایمیل هشدار به کسانی که تا به حال شده است در تماس با هر کسی که تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس.

"برنامه در حال کار در جزیره موجود زنده است," او گفت:. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که کل این سیستم در اراضی خوب و پشتیبانی از توانایی با خیال راحت برای ایجاد تغییرات اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است."

بریتانیا ردیابی هماهنگ کننده جان نیوتن گفت: این برنامه بود لازم نیست قبل از متعارف پیگیری و ردیابی می تواند شروع.

"آنها متمایز اما مکمل و آن را کاملا درسته در واقع احتمالا سودمند به معرفی یکی قبل از دیگری است," او گفت:.

دولت استخدام 24,000 انتقالها به صورت دستی ردیابی اطلاعات تماس افرادی که تست مثبت برای COVID-19 با استفاده از تلفن و ایمیل, Hancock, گفت:.

اما این پیشرفت مورد انتقاد قرار گرفته است: قانونگذاران مخالف دولت گفت: قبل وعده یک رول در سراسر کشور-خارج از خدمات بهداشت ملی (NHS)-طراحی و توسعه برنامه های گوشی های هوشمند تضعیف شده بود و از اواسط این ماه است.

رقیب فن آوری توسعه یافته توسط اپل و گوگل راه اندازی شد و در چند کشور دیگر در روز چهارشنبه. شرکت ها گفت: آنها در مذاکرات با بریتانیا در مورد سیستم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن