بر اساس UK-مهاجر به رفتار 1-تا کنون انگلیسی, هندی, سرشماری

توسط: PTI | لندن | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 6:12:57 pm انگلیسی سرشماری هند است و انتظار می رود برگز

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 6:12:57 pm
انگلیسی سرشماری هند است و انتظار می رود برگزار شد هر دو تا سه سال به یک پالس از آنچه در جامعه تفکر با پاسخ به اولین سرشماری انتظار می رود به آماده برای میترا در ماه اوت است. (PTI)

هند و لیگ یک انگلستان مستقر در خارج از کشور که قدمت آن به سال 1916 در روز پنج شنبه اعلام کرد که راه اندازی از اول تا کنون, انگلیسی, هندی, سرشماری به مقایسه و تطبیق اطلاعات در سراسر بریتانیا حدود 1.5 میلیون هندی-منبع جمعیت.

سرشماری آنلاین انجام خواهد شد و با همکاری دانشگاه آکسفورد و به اوج رسیدن در یک هندی گزارش بعد از این سال انعکاسی واقعی را از بریتانیا را از هند خارج و نگرانی های خود را در سال 2020 است.

"انگلیسی هندی جامعه اتحادش را تغییر تا حد زیادی در طول سال و این بررسی ارائه خواهد شد جامعه ما با مقدار داده های مورد نیاز کمک خواهد کرد که ما را به درک مسائل کلیدی از نگرانی و از همه مهمتر در مورد چگونه به بهترین آنها را به آدرس", گفت:, C, B پاتل جانباز رسانه های شخصیت و رئیس لیگ هند.

"هند لیگ کار کرده است برای دهه ها به قهرمان سرخپوستان در انگلستان," او گفت:.

بررسی در دسترس آنلاین از هند لیگ برتر وب سایت در نظر دارد به بررسی تنوع میراث فرهنگی هویت و باورها و رفتار جامعه هند مستقر در بریتانیا در حالی که شناسایی مسائل کلیدی از نگرانی به سرخپوستان.

هندوستان لیگ گفت: داده های موجود در هند بریتانیا جامعه مانند است که جمع آوری شده توسط دولت انگلستان و دانشگاهیان محدود شده است و نمونه نسبتا کوچک در اندازه. از این رو با همکاری دانشگاه آکسفورد جدید سرشماری در نظر دارد به وصل کردن فاصله با رفتن به طور مستقیم به سرخپوستان در بریتانیا به دقت نشان می دهد زندگی خود و افکار خود را در مسائل روز.

"این COVID-19 انجام شده است مشخص شده و در برخی موارد تشدید موجود نابرابری های بهداشتی و اجتماعی در انگلستان برای برخی بام (سیاه و آسیایی و اقلیت های قومی) جوامع از جمله هندی جامعه است. این تحقیقات می تواند کمک به ما برای درک تنوع در جامعه ما به عنوان وسیله ای برای توسعه سیاست و غنی سازی زندگی از سرخپوستان" گفت: بارونس Sandip Verma یک مجلس اعیان همکار و مشاور به لیگ هند.

انگلیسی سرشماری هند است و انتظار می رود برگزار شد هر دو تا سه سال به یک پالس از آنچه در جامعه تفکر با پاسخ به اولین سرشماری انتظار می رود به آماده برای میترا در ماه اوت است.

دکتر نیکیتا Ved یک محقق در دانشگاه آکسفورد است که حمایت از این تحقیقات گفت: "ما به دنبال به جلو به همکاری با هند لیگ در این کار مهم است. با توجه به اندازه نسبتا کوچک از جامعه هند که 2.5 درصد از جمعیت بریتانیا رسمی مطالعات دانیم که آنها قادر به تولید برآورد دقیق از مجموعه اطلاعات disaggregated با قومیت. متنوع داده ها در یک قومیت از سرخپوستان لازم است را به تصرف خود تجربه نیاز دارد و نگرش است."

هدف از این سرشماری است که به مقایسه و تطبیق داده های قابل اعتماد در هند بریتانیا هویت و میراث فرهنگی; کار شیوه ها و رفتارهای; سهم خود را به جامعه و مسائل مربوط به آنها نیاز خطاب طریق اجتماعی و/یا قانونی.

هندوستان لیگ بود که یک فعال بدن در طول جنبش استقلال هند در 1930s و 1940s احیا شده است و یک بار دیگر به عنوان یک پلت فرم برای بحرانی-فکر کردم مربوط به هند و سرخپوستان.

آن گفت که آن هدف این است که برای برجسته کردن دیدگاه های مردم از مبدا هند در انگلستان و مستقیم روایات در هند معاصر, امور از طریق تعامل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن