ایالات متحده نرخ بیکاری دیده می شود در نزدیکی 20 درصد به عنوان COVID انتقاد مشاغل بازار دوباره در مارس

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 11:57:12 am وزارت کار را از نزدیک تماشا

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 11:57:12 am
وزارت کار را از نزدیک تماشا ماهانه گزارش اشتغال در روز جمعه می تواند تقویت اقتصاددانان پیش بینی وخیم است که آن را از چند سال برای بهبود یافتن از بحران اقتصادی. (Illustratiion: C R Sasikumar)

نرخ بیکاری در ایالات متحده به احتمال زیاد به ضرب گلوله به حدود 20 درصد در ماه مه یک پست جدید جنگ جهانی دو رکورد با میلیون ها نفر بیشتر از دست دادن شغل خود در معرض وحشتناک تلفات انسانی از COVID-19 بحران است.

وزارت کار را از نزدیک تماشا ماهانه گزارش اشتغال در روز جمعه می تواند تقویت اقتصاددانان پیش بینی وخیم است که آن را از چند سال برای بهبود یافتن از بحران اقتصادی.

هنوز ممکن بود احتمالا نادر برای بازار کار است. در حالی که اخراج باقی مانده بسیار بالا آنها کاسته قابل توجهی در نیمه دوم اردیبهشت به عنوان کسب و کار بازگشایی پس از بستن در اواسط ماه مارس به سرعت گسترش COVID-19.

ضریب اطمینان مصرف کننده تولید و خدمات صنایع نیز ثبات هر چند در سطوح پایین, امیدوار, نشانه هایی که بدترین بود.

"خبر خوب این است که ما احتمالا آمار پایین گفت:" آواز برنده Sohn, یک سرمایه گذاری و استاد اقتصاد در Loyola Marymount University در لس آنجلس. "اما بهبود خواهد بود آهسته. آن را سال احتمالا یک دهه به عقب بر گردیم به جایی که ما در پایان سال گذشته است."

گزارش اشتغال وارد شده است از دو نظر سنجی. با توجه به نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان بررسی از خانواده است که به احتمال زیاد نشان می دهد نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد به 19.8 درصد در ماه مه از 14.7 درصد در آوریل بود که بالاترین سطح از سال 1948 زمانی که دولت شروع به نگهداری سوابق. این نظرسنجی از موسسات پیش بینی شده است نشان اشتغال بخش غیرکشاورزی کاهش 8 میلیون شغل پس از یک رکورد 20.537 میلیون شیرجه رفتن در ماه آوریل است.

که می تواند کل کار ضرر و زیان به 29.4 میلیون نفر از ماه مارس زمانی که ایالات متحده شروع به خاموش کردن غیر ضروری کسب و کار برای مهار coronavirus. که می تواند بیش از سه برابر مشاغل از دست رفته در طول 2007-09 رکود بزرگ و در آن زمان شش سال جبران مشاغل از دست رفته در طول رکود اقتصادی است.

اقتصاددانان در حال تقسیم بر اینکه آیا دولت چک Protection Program (PPP) کمک می کند. PPP بخشی از یک تاریخی مالی بسته به ارزش نزدیک به 3 تریلیون دلار ارائه می دهد وام کسب و کار است که می تواند تا حدی ببخشند اگر برای استفاده کارکنان پرداخت.

وزارت کار اداره آمار نیروی کار (BLS) که کامپایل گزارش اشتغال گفت: misclassification توسط پاسخ دهندگان ساخته شده نرخ بیکاری پایین تر از آن واقعا در ماه آوریل است. تعداد زیادی از مردم تا به حال طبقه بندی شده خود را به عنوان "استخدام موقت اخراج" به جای "بیکار موقت اخراج."

بدون misclassification آوریل رای می شده اند و نزدیک به 19٪. برخی از اقتصاددانان انتظار BLS این مشکل است که می تواند برای برآورد ممکن است نرخ بیکاری در نظرسنجی رویترز که به عنوان بالا که 27 درصد است. نرخ بیکاری نزدیک 25% در طول رکود بزرگ دهه 1930.

خطر سیاسی

بازار کار پریشانی شمار قابل توجهی خطر ابتلا به ریاست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که به دنبال انتخاب مجدد و که اجرایی شده است به شدت انتقاد برای دست زدن به آن از بیماری همه گیر. هر چند بسیاری از اقتصاددانان انتظار دارند نرخ بیکاری به اوج خود در ماه مه آن است که هوا به بالاتر از 10 درصد زمانی که آمریکایی ها سر به پای صندوق های رای در Nov. 3.

جزئیات این مطالعه خانواده می تواند سرنخ تازه در اقتصاد است. در ماه آوریل حداقل 18.1 میلیون از 23.1 میلیون نفر بیکار گفت: آنها در موقت اخراج نشان می دهد آنها انتظار می رود به بازگشت به کار در ظرف شش ماه. حدود 2.6 میلیون اعتقاد آنها به طور دائم شغل خود را از دست.

"چه چیزی باعث این رکود متفاوت از همه دیگران است که مردم برگزار کرده اند این باور است که یک بار همه چیز را بازگشایی تمام مشاغل در حال رفتن به دوباره گفت:" استیون حمله رعد اسا ارشد ایالات متحده اقتصاددان در TS Lombard در نیویورک است.

"اگر ما به طور موقت اخراج پایین تر ببینید کسانی که زیان کار دائمی است که به معنی اعتماد به نفس خود را در اقتصاد شش ماه از هم اکنون در حال رفتن به یک مقدار زیادی کمتر و این به کاهش هزینه های برنامه."

اقتصاددانان می گویند کارگران برداشت که خود اخراج شدند موقت یکی از دلایلی است که بازار سهام ایالات متحده است دوباره به شدت از این بیماری همه گیر پایین.

ممکن است پیش بینی زیان کار شد و به احتمال زیاد در سراسر هیئت مدیره هر چند قتل عام در اوقات فراغت و صنعت مهمان نوازی احتمالا کاهش خواهد یافت. کمبود پول نقد دولت های ایالتی و محلی به احتمال زیاد گذاشته معلمان در ماه گذشته.

در مورد دستمزد تخریب کم-شغل پرداخت شده است انتظار می رود به افزایش متوسط پرداخت برای دومین ماه متوالی با درآمد متوسط ساعتی هوا افزایش 1.0% در ماه مه.

"آن خرس بدون ارتباط با واقعیت" گفت: James نایتلی ارشد بین المللی اقتصاد در ING در نیویورک است.

به طور متوسط در هفته کاری پیش بینی افزایش به 34.3 ساعت از 34.2 ساعت در ماه آوریل است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن