ایالات متحده آمریکا دیوان عالی کشور اجازه می دهد تا دوم فدرال اعدام در 17 سال به ادامه

جولای 16 (ایسنا) — دیوان عالی ایالات متحده روز پنجشنبه پاک راه را برای دومین فدرال اعدام در این هفته و در 17

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

جولای 16 (ایسنا) — دیوان عالی ایالات متحده روز پنجشنبه پاک راه را برای دومین فدرال اعدام در این هفته و در 17 سال به محل واژگون شدن سفارشات از دادگاه بدوی پس از وزارت دادگستری ایالات متحده آنها را به چالش.

تصمیم دادگاه اجازه می دهد تا DOJ به از سرگیری برنامه های خود را برای اجرای Wesley Purkey به رغم اعتراضات وکلای او که او تا به زوال عقل و دیگر درک می کند مجازات او.

وزارت دادگستری بود در اصل برنامه ریزی شده برای اجرای Purkey در 4 p. m. EDT در روز چهارشنبه. اداره فدرال زندانها و DOJ پاسخ نمی دهند به مهر' درخواست برای اظهار نظر در مورد زمانی که آنها در حال برنامه ریزی برای انجام اعدام است.

Purkey, 68, به اعدام محکوم شد در سال 2003 در ایالت میسوری از تجاوز و قتل 16 سال قبل از آزادسازی او را تجزیه و سوخته باقی می ماند در یک سپتیک برکه.

این دومین بار در این هفته که عالی دادگاه پایین تر تصمیم دادگاه برای جلوگیری از اعدام.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دادگاه بدوی حکم صادر شده در دوشنبه جلوتر از برنامه ریزی اجرای دیگر محکوم کودک, قاتل, Daniel Lee لغو شد توسط بالاترین دادگاه در حدود 2 صبح به وقت شرق آمریکا در روز سه شنبه. لی اعدام شد چند ساعت بعد اولین فدرال اعدام در 17 سال.

اوایل روز چهارشنبه ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه تانیا Chutkan در واشنگتن صادر دو ترک با یکی از آنها پیشگیری از دولت فدرال از انجام تمام اعدام های برنامه ریزی شده.

تصمیم دیوان عالی آمریکا مسدود شده و هر دوی این کشورها اجازه می دهد تمام برنامه ریزی اعدام برای ادامه.

دو مرد دیگر به اتهام قتل کودکان — داستین Honken و کیت نلسون — تنظیم شده برای اجرا در روز جمعه و اوت. 28 بود.

(گزارش شده توسط Shubham Kalia در بنگلور و جاناتان آلن در نیویورک; ویرایش توسط Alex ریچاردسون و علامت هاینریش)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب