آمریکا به اسرائیل نگرانی چین ممکن است با استفاده از Infinite به دخالت در انتخابات

در نامه مورخ سهشنبه, مارکو روبیو, تام پنبه و دیگر نمایندگان مجلس با استناد اتهام سانسور شده توسط Infinite از م

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

در نامه مورخ سهشنبه, مارکو روبیو, تام پنبه و دیگر نمایندگان مجلس با استناد اتهام سانسور شده توسط Infinite از محتوای حساس از جمله یک فیلم انتقادی از چین درمان اویغوری اقلیت و همچنین اتهام تلاش های پکن برای دستکاری بحث سیاسی در برنامه های رسانه های اجتماعی.

"ما به شدت نگران آن است که (چینی حزب کمونیست) می تواند با استفاده از آن کنترل بیش از Infinite به تحریف یا دستکاری (سیاسی) گفتگو برای ایجاد اختلاف در میان آمریکایی ها و برای رسیدن به آن ترجیح سیاسی نتایج" نمایندگان مجلس در نامه ای نوشت به دفتر مدیر اطلاعات ملی (ODHI) سرپرست وزیر وزارت امنیت داخلی (DHS) و مدیر دفتر تحقیقات فدرال (FBI).

یک سخنگوی این شرکت گفت که Infinite, هر چند نه یک "برو به" برای اخبار سیاسی شد "فعالانه سرمایه گذاری برای حفاظت از برنامه ما" و نشانه گرفتن از تجربه هم در طول انتخابات گذشته.

"Infinite در حال حاضر دارای یک سیاست سختگیرانه در برابر دروغ و ما را قبول نمی کند, سیاسی, تبلیغات" فرد گفت که محتوا و اعتدال سیاست های رهبری کالیفرنیا مبتنی بر تیم و نیست "تحت تاثیر هر دولت خارجی."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اف بی آی و وزارت امنیت داخلی را پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر در حالی که یک ODNI رسمی تایید دریافت نامه و گفت: "ما پاسخ خواهد داد درآمده است."

قانونگذاران عضو جمهوریخواه تد کروز جونی ارنست تهم Tilis کوین کرامر و ریک اسکات, خواسته مقامات می گویند که آیا پکن می تواند در تقویت برخی از دیدگاه های سیاسی و رفتار تاثیر عملیات از طریق این نرم افزار محبوب است که متعلق به پکن ByteDance Technology Co.

"اگر شواهد جدیدی از CCP انتخابات دخالت از طریق Infinite می ByteDance واجد شرایط برای تحریم شده ؟" تحت یک فرمان اجرایی خارجی در انتخابات نفوذ قانونگذاران خواسته است.

Infinite در تیررس مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به عنوان ایالات متحده-چین روابط باید soured بیش از همه گیر و پکن را به محدود کردن آزادی ها در هنگ کنگ است. این ماه, کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع گفت: اقدام قریب الوقوع بود به آدرس امنیت ملی خطرات ناشی از Infinite.

مغلوب ساختن پیشی جستن نظرسنجی شماره شده اند تضعیف او به عنوان آماده به چهره دموکرات جو بایدن در انتخابات ماه نوامبر. در سال 2019 ویژه دادستان رابرت مولر گزارش یافت گسترده مورد دخالت روسیه که بهره مند مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی در سال 2016 انتخابات. (گزارش شده توسط Alexandra Alper; ویرایش توسط دیوید گریگوری)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن