خدمات شیلات و حیات وحش پرده جدید فدرال اردک تمبر و تاریخ و همتای

این خدمات شیلات و حیات وحش در روز جمعه پرده برداری از 2020-21 فدرال اردک مهر همراه با آن خواهر و برادر جوان ت

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

این خدمات شیلات و حیات وحش در روز جمعه پرده برداری از 2020-21 فدرال اردک مهر همراه با آن خواهر و برادر جوان تاریخ اردک مهر است.

جدید فدرال اردک مهر – رسما شناخته شده به عنوان فدرال پرنده مهاجر, شکار و حفاظت از محیط زیست مهر – ویژگی های یک جفت سیاه شکم سوت اردک توسط هنرمند ادی LeRoy از Eufala علا. فدرال و تاریخ تمبر هر دو در حال حاضر برای خرید در دسترس در مکان های رسمی و آنلاین.

درآمد حاصل از فروش فدرال مهر را جمع آوری میلیون ها دلار برای حفاظت از زیستگاه. تاریخ اردک مهر که ویژگی های یک چوب اردک نقاشی توسط مدیسون Grimm, 13, از, داکوتای جنوبی, افزایش بودجه برای حمایت از جوانان در حفاظت از محیط زیست آموزش و پرورش است.

"خرید پرنده مهاجر, شکار و حفاظت از تمبر است یک راه عالی برای حمایت از صرفه جویی درمصرف امریکا پرندگان و تالاب" وزیر امور داخلی دیوید برنارد در بیانیه ای گفت. "هر خرید به طور مستقیم بودجه مرمت پرنده مهاجر زیستگاه و پشتیبانی میلیون هکتار در سراسر کشور پس از آغاز به کار."

این 2020-2021 Junior اردک مهر نیز فروش رفت جمعه افزایش بودجه برای حمایت از جوانان در حفاظت از محیط زیست آموزش و پرورش و در این سال ویژگی های چوب اردک نقاشی توسط مدیسون Grimm, 13, از, South Dakota.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پس از سال 1934 فروش فدرال اردک مهر مطرح کرده اند بیش از 1 میلیارد دلار برای محافظت از 6 میلیون هکتار از تالاب زیستگاه ملی پناهگاه حیات وحش در سراسر کشور با توجه به ماهی و حیات وحش.

"گاهی اوقات مردم از من بپرسید آنچه آنها می توانند شخصا برای کمک به حیات وحش و اولین پاسخ" خرید تمبر اردک!' آن را آسان و سرگرم کننده و فوق العاده موثر" گفت: خدمات شیلات و حیات وحش مدیر Aurelia Skipwith. "هنر این است که واقعا برجسته و کلکسیونی اما مهمتر از پول مطرح شده توسط مهر خرید و فروش به طور مستقیم می رود به نفع حیات وحش ملی و پناهگاه حیات وحش است که پشتیبانی آنها را که ما به نوبه خود می تواند تمام لذت ببرید."

جدید اردک تمبر برای خرید در دسترس هستند آنلاین در بسیاری از لوازم ورزشی و فروشگاه های خرده فروشی و برخی از ادارات پست ملی و پناهگاه حیات وحش. پیدا کردن تمام گزینه های خرید در http://www.fws.gov/birds/get-involved/duck-stamp/buy-duck-stamp.php.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن