کنگره ایالات متحده girds برای مبارزه با بیش از کروناویروس جدید کمک بیل ساعت پیش

واشنگتن 20 ژوئیه (ایسنا) - U. s. Senate Democrats آماده به بلوک جمهوری خواهان از حرکت رو به جلو در یک حزبی co

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399

واشنگتن 20 ژوئیه (ایسنا) - U. s. Senate Democrats آماده به بلوک جمهوری خواهان از حرکت رو به جلو در یک حزبی coronavirus کمک لایحه اتاق بالا دموکرات هشدار داد در دوشنبه 20 ژوئیه به عنوان رهبران جمهوری خواه در کاخ سفید برای بحث در مورد قانون.

جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا و دموکراتیک به رهبری مجلس نمایندگان باید کمتر از دو هفته به چکش های جدید بسته امداد قبل از افزایش مزایای بیکاری اجرا برای دهها میلیون نفر از کارگران آمریکایی ساخته شده بیکاری توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل و خانه رهبر جمهوریخواهان کوین مک کارتی بازدید کاخ سفید در صبح روز دوشنبه برای بحث در مورد قانون با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر خزانه داری استیون Mnuchin با توجه به یک جمهوری خواه سنا aide.

اما رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر هشدار داد جمهوری خواهان سعی کنید به حرکت رو به جلو خود به خود قانون گفته سنا و مجلس دموکرات خواهد متحد به تقاضای دو حزبی عمل است.

"ما ایستاده هم دوباره اگر ما باید" شومر گفت: در نامه ای به همکاران. "دو حزبی, محلی روند خواهد شد در نتیجه بسیار بهتر لایحه برای مردم آمریکا."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کنگره تا کنون با تصویب قانون ارتکاب 3 تریلیون دلار به بحران است. در بیش از 12 هفته پس از مغلوب ساختن پیشی جستن امضا آخرین پاسخ قانون تعداد متحده coronavirus موارد بیش از سه برابر شده و به بیش از 3.7 میلیون نفر است.

مشابه حزبی standoffs قبل از آخرین صورت حساب.

جمهوری خواه مجلس سنا قصد دارد به پرده coronavirus لایحه این هفته بوده است upstaged توسط کاخ سفید در تلاش برای از بین بردن میلیاردها دلار برای coronavirus تست و ردیابی از قانون.

"است که می رود فراتر از جهل. آن را فراتر از رنگ پریده است. امیدوارم این یک اشتباه بود و آنها را به عقب نشینی از آن به دلیل آن است که بسیار اشتباه" مجلس نانسی پلوسی گفت: MSNBC.

جمهوری خواهان و دموکرات ها به نظر می رسد دور از هم در مورد آنچه که باید شامل در آینده coronavirus بسته است.

جمهوری خواهان گردش اند پیش نویس اسناد تخمگذاری مسئولیت برای حمایت از کسب و کار و مدارس و سازمان های دولتی و موسسات خیریه.

دموکرات ها که در مخالفت با مسئولیت حمایت را متعهد به مبارزه برای قانون شبیه به 3 تریلیون لایحه که مجلس مصوب در اواسط ماه مه. مک کانل گفت: لایحه نمی خواهد هزینه بیش از $1 تریلیون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب