U M در خط مقدم COVID-19 محاکمه

و او در آن — مطالعه تاثیر ضد ویروسی داروی remdesivir — در مورد به وارد یک مرحله بسیار مهم: مبارزه با به اصطلاح

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

و او در آن — مطالعه تاثیر ضد ویروسی داروی remdesivir — در مورد به وارد یک مرحله بسیار مهم: مبارزه با به اصطلاح "cytokine طوفان است."

تا ماه مه 1, Kline شده بود محقق اصلی در دانشگاه مینه سوتا مرکز پزشکی بین المللی کارآزمایی بالینی که کارتون کارشناسان و 1000 بیمار داوطلب از سراسر آمریکا و اروپا و مکزیک و آسیا است.

به طور جدی بیمار COVID-19 بيمار داده شد remdesivir یا یک دارونما روزمره ویتامین و با هم مقايسه شدند. برای بیماران دارو "که نتایج آن نشان داد که بهبود در 11 روز نسبت به 15 روز" کلاین گفت.

در حالی که یافته های اولیه پس از دو ماه از تست شد و امیدوار کننده آزمایشات بالینی با استفاده از live بیماران معمولا منتشر شده بررسی توسط کارشناسان و سپس تکرار تا مواد مخدر را می توان تنظیم قبل از آنها آمار بازار است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

است که می تواند ماه ها یا حتی سال ها وقت با ارزش است که ایالات متحده مقامات پزشکی تصمیم این کشور فقط ندارد در مبارزه با COVID-19.

مینه سوتا دریافت اولین محموله

در مارس 1, موسسه ملی بهداشت تصمیم به اجازه remdesivir که هنوز هم در نظر گرفته شود تجربی به طور گسترده ای در دسترس به صورت اورژانس به جای صبر کردن برای آزمایش های بیشتر.

مینه سوتا دریافت آن برای اولین بار فدرال حمل و نقل در شنبه و 1200 ویال از داخل وریدی مواد مخدر توزیع شد به بیمارستان ها و مراکز درمانی بیش از آخر هفته. یکی دیگر از 400 ویال شد و انتظار می رود برای رسیدن به سه شنبه.

اولیه که حمل و نقل به اندازه کافی برای کمک به برخی از 145 نفر در سطح ایالت, اما مینه سوتا نیاز خیلی بیشتر remdesivir اگر آن را به کمک بیماران بدحال. بسیاری از کارشناسان این داروی آزمایشی امیدوار کننده است اما اثبات نشده.

"در حالی که آن را خیلی زود به می گویند دقیقا چه آن را تحت تاثیر این دوره از شیوع ما از آن استفاده می شود در طول تعطیلات آخر هفته برای درمان به شدت بیمار COVID بیماران و امیدوار هستند که این و دیگر درمان های در حال ظهور تبدیل خواهد شد بیشتر به راحتی در دسترس," دکتر گفت: علامت Sannes, یک متخصص بیماری های عفونی با HealthPartners.

تست می افزاید: ضد التهاب

کلاین اولیه دادگاه است بیش از, اما کار او به مراتب از انجام می شود. کلاین قبلا با تمرکز بر روی 32 بیمار بیماران در M بهداشت فرویو اصلی COVID-19 تسهیلات بتسدا بیمارستان در خیابان و دانشگاه مینه سوتا مرکز پزشکی.

برای مطالعه بعدی آغاز شد که بیش از آخر هفته او دیگر مقایسه remdesivir به دارونما. او را مقایسه کنید که چگونه بیماران دارو کرایه در مقایسه با بیمارانی که استفاده از هر دو remdesivir و ضد التهابی دارو baricitinid.

COVID-19 بيمار رنج می برند اغلب از طریق hyper-التهابی دولت جدا از واقعی عفونت ویروسی است که می تواند منجر به ذات الریه. التهاب جالب اینجاست که به اندازه کافی است یک نتیجه از بدن اقدام به درمان خود را با کردن تولید بیش از حد سايتوکاين کوچک پروتئین های ترشح شده توسط سلول های سیستم ایمنی بدن.

را ترکیبی از یک ضد ویروسی داروی ضد التهابی baricitinid شکست به اصطلاح "cytokine طوفان" و بهبود عملکرد ریه? کلاین امیدوار است برای تست که حداقل یکی دیگر از 30 به طور جدی بیمار بیمار داوطلبان در بتسدا بیمارستان U M پزشکی مرکز و احتمالا سنت جوزف در بیمارستان سنت پل.

افراد خواهد بود بیمارانی که در حال حاضر دچار پنومونی و سطح اکسیژن و نیاز به کمک به نفس مانند یک ونتیلاتور.

"هر کس از آنها دریافت خواهد شد remdesivir," کلاین گفت. "در حال حاضر ما در حال تلاش برای یادگیری اگر اضافه دوم دارو دارای نفع یا نه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب