U. N. کمک به رئیس G20 در coronavirus: 'Step up در حال حاضر و یا پرداخت قیمت بعد'

توسط: فردا نیوز | نیویورک | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 2:58:04 pm تا کنون Lowcock گفت: سازمان ملل متح

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | نیویورک | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 2:58:04 pm
U.N. aid chief to G20 on coronavirus: 'Step up now or pay price later' تا کنون Lowcock گفت: سازمان ملل متحد تنها دریافت .7 میلیارد دلار است.

Coronavirus حمایت از کشورهای فقیر شده است تا کنون "به شدت ناکافی و خطرناکی کوته," سازمان ملل متحد کمک رئیس علامت Lowcock گفت: به عنوان او خواسته کشورهای ثروتمند برای میلیاردها دلار بیشتر در کمک.

سازمان ملل متحد افزایش یافته انسانی خود تجدید نظر توسط بیش از یک سوم به $10.3 میلیارد دلار برای کمک به 63 متحده عمدتا در آفریقا و آمریکای لاتین مقابله با گسترش و اثرات بی ثبات کننده از coronavirus. این است تا از جهان اولیه بدن 2 میلیارد دلار درخواست در ماه مارس و سپس $6.7 میلیارد دلار در ماه مه.

تا کنون Lowcock گفت: سازمان ملل متحد تنها دریافت 1.7 میلیارد.

به عنوان وزیران دارایی گروه 20 اقتصادهای بزرگ آماده شدن برای دیدار عملا در شنبه Lowcock به خبرنگاران گفت: "این پیام را به G20 است تا در حال حاضر و یا پرداخت قیمت بعد."

Coronavirus آلوده حداقل 13.6 میلیون نفر و بیش از وجود دارد 5,84,000 شناخته شده مرگ و میر در سراسر جهان با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. سازمان ملل متحد هشدار داده است که اگر اقدام شده است همه گیر و همراه با رکود اقتصادی جهانی باعث افزایش فقر جهانی برای اولین بار از سال 1990 و فشار 265 میلیون نفر به آستانه گرسنگی.

"پاسخ تا کنون از کشورهای ثروتمند که میرم به درستی پرتاب مالی و پولی کتاب قانون برای محافظت از مردم خود و اقتصاد پاسخ که آنها ساخته شده ایم به شرایط در کشورهای دیگر شده است به شدت نامناسب و خطرناکی کوته," Lowcock گفت.

Lowcock اضافه شده او تا به حال لابی نمایندگان کنگره آمریکا برای تامین بودجه اوایل این هفته. مجلس نمایندگان کمیته پیشنهاد کرده است که 10 میلیارد دلار در کمک های بین المللی. تا کنون کنگره ارائه 2.4 میلیارد دلار در اورژانس کمک های خارجی.

در ماه مه رئیس جمهور چین شی جینپینگ متعهد 2 میلیارد دلار برای کمک به مقابله با کروناویروس و توسعه اقتصادی و اجتماعی در کشورها را تحت تاثیر قرار, به خصوص کشورهای در حال توسعه.

Lowcock گفت "خیلی خوش آمدید این اگر برخی قابل توجهی از این منابع می تواند مورد استفاده قرار گیرد به طور مستقیم به حمایت جهانی بشردوستانه پاسخ طرح است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب