دو تا از بهترین-همیشه روروک مخصوص بچه ها خاک خواهد رقابت با خواستگاری مدل اواخر سری در شب جمعه در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر

اسکات Bloomquist, یک افسانه با بیش از 600 ویژگی های برنده در مدل اواخر مسابقه انتظار می رود به اولین ظاهر در R

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

اسکات Bloomquist, یک افسانه با بیش از 600 ویژگی های برنده در مدل اواخر مسابقه انتظار می رود به اولین ظاهر در RCS.

همچنین دانی Schatz, یکی از بهترین-همیشه رانندگان به مسابقه با حداکثر سرعت دویدن خودرو نیز مسابقه با وو LMS او به عنوان یک رایگان آخر هفته خود را با حداکثر سرعت دویدن ماشین برنامه.

پس از آن وجود دارد و رانندگان در خواستگاری LMS مدار از جمله وینیپگ را Ricky ویس که مسابقه در RCS چند بار قبل از پیوستن به مدار تمام وقت در سال 2019.

اما Bloomquist Schatz و ویس خواهد بود تعقیب براندون Sheppard ایلینوی راننده که مسلط وو LMS در این فصل است. شپرد نه برنده در مدار 23 شب از مسابقه در این فصل است و 184-نقطه سرب در ویس که برنده دو بار در این فصل است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شپرد برنده سه شنبه شب خواستگاری LMS رویداد برتر, Wis.

Schatz دارای بیشترین تجربه در RCS به عنوان او شتافت خود را با حداکثر سرعت دویدن ماشین چند بار در صحنه یا میدان گاوبازی. و او شده است رقابتی در اواخر مدل, جمع آوری یکی از بالا 5 پایان و پنج top-10 پس از اتمام در 19 شروع می شود با وو LMS. همچنین Schatz برنده است نه NLRA امکانات از جمله پنج در RCS. بهترین وو LMS پایان سوم شد که در آینده RCS.

Schatz گفت: او به نژاد خود مدل اواخر هر فرصتی او می تواند زمانی که به خواستگاری sprints نیست مسابقه جایی در کشور است.

"برای انجام یک مدل اواخر کاملا متفاوت, حیوانات, Schatz گفت: وو. "من آن را انجام نمی حرفه ای. من این کار را برای سرگرم کننده است. من آن را در سمت. آن را حس می کند خیلی بیشتر. این اجازه می دهد تا من را به ماندن متصل به محلی آهنگ اینجا در داکوتای شمالی و مینسوتا. آن را سرگرم کننده را به ماندن متصل به محلی صحنه برای من است."

اما Schatz متوجه sprint cars خواهد شد تمرکز خود را برای رفتن به جلو به عنوان او در حال حاضر 300 حرفه ای برنده است و به دنبال او 11th, تیتراژ سریال.

"در پایان روز, من دوست دارم آنچه که من انجام با sprint cars," او گفت:. "من نمی دانم اگر من تا به حال به راه رفتن به دور از آن را به انجام یک یا دیگر. این امر می تواند سرد. در یک دنیای کامل یک مرد می تواند اجرای هر دو سری. اما این خواهد بود که بسیار بعید قادر به انجام و رقابتی می باشد. هنگامی که شما به مسابقه برای قهرمانی می شود که به تمرکز خود را و آنچه شما می خواهید به انجام. شاید من هرگز بود که رقابتی در اواخر مدل جهان, اما شما هرگز نمی دانید. شاید سال پایین جاده که می خواهید تغییر دهید."

یک میدان از حدود 30 اواخر مدل است که انتظار می رود برای RCS رویداد. WoO LMS مسابقه خواهد شد شنبه, جولای 18, در Red River Valley جاده سریع السیر در وست فارگو.

NOSA sprints و خیابان ها را نیز مسابقه در RCS با قانون شکنان.

حضور برای خواستگاری LMS رویداد خواهد بود محدود به 3,100 طرفداران مطابق با چنگال های بزرگ شهرستان کمیسیون همه گیر مقررات.

زمان: چهار شنبه, جولای 17.

که در آن: رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر

بلیط: بزرگسالان $33,

کلاس ها: خواستگاری, LMS, NOSA sprints, خیابان

جایزه: به خواستگاری LMS 50-lap از ویژگی های برنده را در صفحه اصلی $10,000

در سال گذشته: Brandon شپرد برنده سال گذشته مسابقه در RCS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن