دو Cass County مردان می میرند به عنوان داکوتای شمالی اعلام کرد دیگر کم تست بعد

یکی از متوفی ساکنان روز شنبه اعلام کرد یک مرد بود در 40s خود را در حالی که دیگر مرد در 90s. این اداره گفت هر د

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

یکی از متوفی ساکنان روز شنبه اعلام کرد یک مرد بود در 40s خود را در حالی که دیگر مرد در 90s. این اداره گفت هر دو مردان اساسی شرایط بهداشتی. بیست و شش نفر از ساکنان این ایالت پرجمعیت ترین شهرستان در حال حاضر در برابر این بیماری است.

این گروه در روز شنبه همچنین اعلام کرد 40 نفر از COVID-19 در 1,432 آزمون مارک و یک چهارم روز در هفته گذشته دولت موفق به ملاقات با یک هدف از 1800 تست در هر روز. رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم گفت: دولت و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با هدف تست 4000 نفر در هر روز تا پایان ماه.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در دولت است تا به 1,464 اما 762 مردم بهبود از بیماری از جمله 48 روز شنبه اعلام کرد. وجود 34 ساکنان بستری با بیماری یکی از جمعه.

سی از موارد جدید آمد از Cass County, که در حال حاضر 781 مورد شناخته شده — بیش از نیمی از دولت را در کل. گروه گزارش که 398 Cass County ساکنان که قبلا آزمایش مثبت بهبود یافته اند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Cass County حساب برای 55 درصد از فعال COVID-19 موارد اما تنها حدود 21 درصد از کل آزمایشات انجام شده در دولت است.

دو تا از موارد جدید آمد از چنگال بزرگ شهرستان است که دومین اکثر موارد در دولت در 284. بخش لیست 122 ساکنان این شهرستان به عنوان بهبود از بیماری است.

هشت دیگر موارد جدید شنبه آمد از مچنری بها, Rolette, Ramsey, Stark, Stutsman بخش و شهرستانهای استان است.

در مجموع 43,933 آزمون برای این ویروس گزارش شده توسط دولت و 39 شهرستان در حال حاضر به حال حداقل یک مورد شناخته شده از بیماری. اما بورگوم قبلا گفت که موارد گزارش شده بر اساس بيماران آدرس پستی و نه از محل واقعی خود را در دولت پس از آن ناشناخته است که در آن بیماران آلوده به جداسازی و یا به دنبال کمک های پزشکی.

خانه سالمندان موارد پرش به بالا به 244

تعداد موارد در ساکنان و کارکنان خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات افزایش 12 در روز شنبه به 244. خانه های سالمندان به خصوص مستعد ابتلا به شیوع بیماری مرگبار از COVID-19 زیرا بسیاری از افراد 65 ساله یا مسن تر و دارای شرایط اساسی.

بورگوم اشاره کرد پیش از آن در هفته که 21 نفر در مراقبت دراز مدت و یک نفر در زندگی کمک حال تسلیم به COVID-19.

نزدیک به 70 درصد از موارد گره خورده است به خانه سالمندان آمده اند در فارگو. این گروه اعلام کرد شش نفر در ویلا ماریا مرکز توانبخشی در فارگو آوردن تسهیلات در مجموع به 46. نیز وجود دارد که 31 مورد به چوب بلسان بنفش در برادوی و 29 به شامگاه.

The Villa Maria rehabilitation center is seen Thursday, April 9, at 3102 S. University Dr., Fargo. Michael Vosburg / Forum News Service

ویلا ماریا مرکز توانبخشی دیده می شود پنج شنبه, آوریل 9 در 3102 S. دانشگاه دکتر فارگو. مایکل Vosburg / فروم سرویس خبری


چهار خانه های پرستاری در گرند فرک گزارش داده اند که مجموع 19 مورد از این بیماری در دو هفته گذشته از جمله دره ارشد زندگی در کلمبیا با 11 مورد و Woodside ایجاد کرد ولی ارشد با شش مورد.

Ave Maria روستا در جیمز تاون گزارش چهار مورد شناخته شده از بیماری و Edgewood جیمز تاون تایید کرد یکی از کارکنان و یا ساکن مورد بیش از آخر هفته. سنت لوک خانه و کنزینگتون-همیشه سبز زندگی ارشد جوامع در دیکینسون گزارش داده اند که مجموع سه مورد از این بیماری است.

بورگوم گفت: دولت با هدف به آزمون هر ساکن خانه سالمندان و یا در دراز مدت مراقبت از تسهیلات در داکوتای شمالی. یک مدیر اجرایی به منظور محدود کردن ملاقات در خانه های سالمندان در محل باقی می ماند.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن