دو نوجوانان دستگیر شده در ارتباط به قتل سابق UND کشيش تام DiLorenzo

چارلستون پلیس اعلام کرد در اواخر شب جمعه که دو نوجوان مردان سنین 15 و 16 دستگیر شدند در DiLorenzo را قتل رخ دا

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

چارلستون پلیس اعلام کرد در اواخر شب جمعه که دو نوجوان مردان سنین 15 و 16 دستگیر شدند در DiLorenzo را قتل رخ داده است که در مرکز شهر چارلستون صبح جمعه.

DiLorenzo که در ماه ژوئن بازنشسته به عنوان شهردار از UND پس از هفت سال بود که با همسرش سوزان Austin در حدود ساعت 6:15 صبح وقتی که دو مرد جوان مسلح به یک تفنگ دستی خواستار پول از زن و شوهر.

DiLorenzo, 63 کشته شد و در سرقت تلاش گرفته شده بود به یک بیمارستان محلی که در آن او با توجه به یک گزارش پلیس. Austin بود که به تازگی به نام کشيش در کالج چارلستون نبود مجروح شدند.

متهمان که نام آن را منتشر نکرده اند چرا که آنها نوجوانان باید هر دو به اتهام قتل و اقدام به سرقت مسلحانه پلیس گفت: در انتشار اخبار. یکی نیز به اتهام در اختیار داشتن سلاح مرگبار در کمیسیون خشونت و جنایت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تحقیقات در حال انجام است, پلیس گفت:. نوجوان بازداشتگاه خواهد شد که یک جلسه قبل از یک قاضی دادگاه خانواده.

"دعاهای ما با خانواده مقتول در طول این زمان وحشتناک گفت:" چارلستون رئیس پلیس لوتر رینولدز. "ما همچنین می خواهم برای تشکر از جامعه برای حمایت آنها داده ام محققان ما در این مورد است."

این زوج به تازگی به چارلستون چند هفته پیش.

ادامه مطلب

اخبار فرستاده تکان طریق UND جامعه و ابراز پشتیبانی از DiLorenzo خانواده و دوستان است.

"ما کاملا ویران شده توسط این تراژدی غیر قابل تصور. ما عزادار دل با DiLorenzo خانواده" UND توییتی بعد از ظهر جمعه قبل از ارسال رسمی اظهارات بعد از آن در روز.

DiLorenzo شد شهردار از UND از سال 2013 تا ژوئن 2020. این دانشگاه اعلام بازنشستگی خود را در ماه فوریه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن