توییتر طول می کشد پایین پکن-حمایت تاثیر عملیات هل دادن coronavirus پیام

توسط: رویترز | سان فرانسیسکو | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 8:02:16 am توییتر همراه با محققان که

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: رویترز | سان فرانسیسکو | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 8:02:16 am
Twitter suspends Chinese accounts, Chinese twitter accounts suspended, Twitter Chinese accounts deleted, World news, Indian Express توییتر همراه با محققان که تجزیه و تحلیل حسابهای گفت: این شبکه تا حد زیادی یک اتاق اکو از حساب های جعلی بدون خیلی بیشتر کشش. (بازنمودی تصویر: Pixabay/FreePhotos)

توییتر روز پنجشنبه گفته است که حذف بیش از 170,000 حساب به پکن-حمایت تاثیر عملیات که فریب آمیزی گسترش پیام مطلوب به دولت چین از جمله در مورد کوروناویروس.

این شرکت به حالت تعلیق در هسته شبکه 23,750 بسیار حساب فعال به عنوان به خوبی به عنوان یک شبکه بزرگتر در مورد 150,000 "آمپلی فایر" حساب استفاده می شود برای افزایش هسته حساب' محتوا.

توییتر همراه با محققان که تجزیه و تحلیل حسابهای گفت: این شبکه تا حد زیادی یک اتاق اکو از حساب های جعلی بدون خیلی بیشتر کشش.

این شرکت همچنین حذف دو کوچکتر دولت-حمایت عملیات که آن را نسبت به روسیه و ترکیه هر دو با تمرکز بر مخاطبان داخلی.

توییتر گفت: این شبکه تا به حال لینک کلیک کنید به حالت قبل-حمایت عملیات برچیده سال گذشته توسط Twitter, Facebook و گوگل یوتیوب بود که هل دادن گمراه کننده روایات در مورد پویایی سیاسی در هنگ کنگ است.

عملیات جدید نیز تمرکز به شدت در هنگ کنگ, اما همچنین ترویج پیام های در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس تبعید چینی میلیاردر Guo Wengui و تایوان محققان گفتند.

رنه DiResta در دانشگاه استنفورد اینترنت رصدخانه گفت: شبکه coronavirus فعالیت ramped تا در اواخر ماه ژانویه به عنوان شیوع گسترش فراتر از چین و مشخصی در ماه مارس است.

حساب ستایش چین در پاسخ به این ویروس در حالی که همچنین با استفاده از این بیماری همه گیر را آنتاگونيزه ایالات متحده و هنگ کنگ فعالان, او گفت:.

باز-منبع محققان در Graphika و Bellingcat قبلا پرچم ظهور مجدد به اصطلاح "Spamouflage اژدها" شبکه پس از آن رفت و خفته پس از شرکت takedowns در تابستان گذشته.

وزارت امور خارجه ایالات متحده گفت: ممکن است آن را پیدا کرده بود شبکه ای از اصیل حساب توییتر با "بسیار محتمل" ارتباط به چین انتشار نادرست coronavirus ادعا می کند.

توییتر تحت فشار قرار دادند در این اظهارات در آن زمان گفت: 5,000 حساب این سازمان شناسایی شده شامل مشروع سازمان های غیر دولتی و روزنامه نگاران.

توییتر سخنگوی در روز پنج شنبه گفت که این شبکه آن را برداشته بود و نه مربوط به وزارت امور خارجه تا به حال شناخته شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب