دوقلوها خواهد پرداخت جزئی leaguers از طریق اوت با هیچ فهرستی کاهش

دوقلوها مینه سوتا باید متعهد به پرداخت خود را جزئی از لیگ بازیکنان را از طریق پایان ماه اوت — که درست در این

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

دوقلوها مینه سوتا باید متعهد به پرداخت خود را جزئی از لیگ بازیکنان را از طریق پایان ماه اوت — که درست در این زمان فصل خود خواهد بود ending — یک منبع تایید جمعه, مارس 29.

بازیکنان ادامه خواهد داد برای دریافت دستمزد از 400 دلار در هفته به علاوه خود مزایای کامل. علاوه بر این, دوقلوها نخواهد بود با انتشار هر جزئی leaguers. است که در مقایسه با بسیاری از تیم ها در اطراف لیگ که آزاد شده اند جزئی leaguers این هفته به عنوان آنها در صورت امکان که جزئی لیگ فصل را نمی توان همراه با ضرر و زیان مالی به عنوان رمان coronavirus را نگه می دارد فصل متوقف شد به طور نامحدود.

در علاوه بر این به ساخت یک تعهد مالی خود را جزئی بازیکنان لیگ دوقلوها انجام داده اند furloughs و یا اخراج و باید متعهد به پرداخت در مقابل دفتر بیس بال و عملیات کارکنان از طریق ژوئن.

تیم های دیگر از جمله اوکلند دو و میدانی ساخته شده است از جمله تعهدات. این یک ساخته شده سرفصل های این هفته زمانی که آنها تصمیم به توقف دادن جزئی leaguers از 400 دلار دستمزد آنها تا به حال شده است دریافت. این تیم همچنین نهاد مهم furloughs در طول جبهه کار و کاهش پرداخت از سایر کارکنان در هر گزارش.

لیگ اصلی بیس بال و لیگ اصلی بیس بال بازیکنان ارتباط هنوز مذاکره یک معامله را به ورزش بازگشت در تابستان امسال در میان مداوم coronavirus بیماری همه گیر. هر چند یک طرح پیشنهادی را بهار آموزش سرگیری در ماه ژوئن و تیم های بازی به طور منظم فصل بازی در اوایل ماه جولای دو طرف به نظر می رسد دور از هم به خصوص در مسائل مالی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دو طرف به یک توافق در ماه مارس که در آن بازیکنان می کنید $170 میلیون به divvied حتی اگر هیچ فصل شد به بازی می شود. باید این ورزش بازگشت این بازیکن به توافق سرشکن حقوق. اما صاحبان ادعا که توافق شده با این فرض که طرفداران خواهد بود در بازی ها و درآمد اضافی خواهد بود در آینده از آن که در حال حاضر به نظر نمی رسد به این مورد اگر ورزش می کند بازگشت این تابستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب