دوقلوها را انتخاب کنید و قدرت ضربه اول baseman هارون Sabato با 27th, انتخاب

این Bomba تیم ملی رو خود تقویت — البته یکی برای پایین جاده — چهارشنبه شب 10 ژوئن زمانی که تیم منتخب قدرت ضربه

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

این Bomba تیم ملی رو خود تقویت — البته یکی برای پایین جاده — چهارشنبه شب 10 ژوئن زمانی که تیم منتخب قدرت ضربه اول baseman هارون Sabato از دانشگاه کارولینای شمالی با 27 کلی انتخاب در سال 2020 پیش نویس است.

این پیش نویس که به طور معمول 40 دور کوتاهتر شده است فقط پنج به عنوان یک نتیجه از ادامه coronavirus بیماری همه گیر. دوقلوها را سه انتخاب بیشتر در روز پنج شنبه.

Sabato که bashed 18 خانه اجرا می شود برای Tar Heels سال گذشته به عنوان یک دانشجوی سال اول و کاهش .343/.453/.696 به نظر می رسد مانند او را در جا خوب به قدرت ضربه دوقلوها' صف در آینده است.

هر چند او را دیدم بسیاری از او دانشجوی سال دوم فصل در UNC از بین برود به دلیل COVID-19 او در حال حاضر آمار هفت خانه اجرا می شود در 19 بازی او با بازی در این فصل است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من قطعا فکر می کنم او متناسب با گذشته چند تکرار (از) ما باشگاه Bomba تیم ملی و همه که" سراغ مدیر Sean Johnson گفت. "ما واقعا ارزش خود را تهاجمی صعودی و سقف قدرت تهدید. همه آن چیزهایی است که واقعا سخت است برای تهیه, در این پیش نویس را انتخاب کنید در پایان دور اول ما احساس خوش شانس به او وجود دارد."

جانسون همراه با رئیس جمهور بیس بال عملیات Derek Falvey و مدیر کل تاد Levine را ظاهر ساخته شده یک عادت انتخاب کالج خفاش ها در اواخر دور اول انتخاب برنت Rooker, Trevor Larnach و مت Wallner در سال های گذشته نظارت بر پیش نویس برای دوقلوها.

Sabato که محدود است positionally به پایه اول درو فوری در مقایسه MLB Network پس از انتخاب به متس اول baseman پیت آلونسو بود که سال گذشته در لیگ ملی Rookie سال پس از ضربه 53 صفحه اصلی اجرا می شود.

این یک مقایسه دوقلوها انداخته اند ،

"من فکر می کنم که طبیعی comp چرا که آنها شبیه قاب و آنها تا به حال مشابه استخدام در کالج و آنها احتمالا پایه اول-تنها" جانسون گفت. "اگر او می رسد مانند پیت آلونسو بدیهی است که ما هیجان زده است که با چیدن در بازگشت از دور اول. ... ما انداخته اند که در کامپیوتر وجود دارد. من فکر می کنم که خیلی نزدیک است. هر نسخه از پیت آلونسو ما را."

Sabato که فقط 21 هفته گذشته ذکر شده است در 6 feer 2, 230 پوند است. او یکی از بیش از 50 بازیکن که دوقلوها برگزار زوم تماس با قبلی چند ماه صرف بیشتر وقت خود را به صحبت کردن در مورد برخورد با این تیم است. جانسون خود را ستایش آرایش و گفت: Sabato بود روشنفکر به تکنولوژی دوقلوها می تواند به او ارائه دهد.

با توجه به ماهیت مجازی سراغ این سال و برخی از زمان اضافی رایگان برای اعضای سازمان که در غیر این صورت در وسط فصل جانسون گفت: آنها تا به حال بیش از 50 دوقلوها کارکنان اظهار نظر کردن در سال 2020 پیش نویس کلاس از پیشاهنگان به توسعه بازیکن به لیگ برتر مربیگری کارکنان از جمله مدیر Rocco Baldelli به جلو ،

"ما فکر کردیم که او بهترین حمله خفاش در هیئت مدیره بازیکن تهاجمی سمت چپ در هیئت مدیره فقط از هر نظر ممکن است رفتن به فصل سال گذشته" جانسون گفت. "اگر شما به او نگاه تحلیلی او به انتظارنشسته بودند با برخی از بچه ها که رفت و در بسیار بالا از هیئت مدیره.بنابراین ما انتظار داریم او را به اولین baseman در پایان و yeah, بزرگترین قرعه کشی در اینجا توهین آمیز سقف و تاثیر بالقوه است."

جانسون گفت: این تیم ضربه هماهنگ کننده و پخش گروه توسعه بودند "هیجان زده در مورد Sabato نوسان" و قدرت خود را. وی با تمجید از اول baseman را فرمت و خروج سرعت و گفت Sabato بررسی هر جعبه این تیم بود که به دنبال در یک hitter.

"این رویای من از آنجایی که من کمی بود و آن را فقط به یکی دیگر از گام" Sabato گفت: مجله خبری در نیویورک قبل از پیش نویس است. "من در تلاش برای بازی در لیگ های بزرگ و به دور اول انتخاب کنید قطعا افزایش شانس خود را برای آن. این یکی از آن چیزهایی که من فقط به طور کامل سپاسگزار و چیزی است که من هرگز فراموش نخواهم کرد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب