دوقلوها' Romo: 60-برنامه بازی را به نفع بهترین تیم در خارج از دروازه

شروع خوب همیشه کمک می کند اما در 60 بازی فصل آن ممکن است ضروری. تا به حال در فصل گذشته به پایان رسید و پس از 6

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

شروع خوب همیشه کمک می کند اما در 60 بازی فصل آن ممکن است ضروری. تا به حال در فصل گذشته به پایان رسید و پس از 60 بازی ها, دوقلوها مسکن Sergio Romo با اشاره دوشنبه "ما قطعا خواهد بود یک قهرمان مختلف."

چرا که در تاریخ 5 ژوئن هنگامی که دوقلوها 40-20 بود و 9.5-بازی سرب در کلیولند اتباع واشنگتن شد چهارم در NL East, 6.5, بازی پشت اولین محل فیلادلفیا.

"کسانی که شروع کردن داغ, it's gonna be مهم در گزینه" گفت: Romo که بسته San Francisco Giants' World Series-عقد بازی در سال 2012. "اما آن را نه لزوما رفتن به بهترین تیم روی کاغذ من احساس می کنم که آن را.

"ممکن است یک زن و شوهر (که برنده) در محض استعداد اما آن را برای رفتن به این تیم آمده است که در اوایل و خرید به منظور تعقیب هدف سیستم — واقعا, واقعا, واقعا اعتماد همه و اجرا می شود برای آن است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

MLB پیشنهاد کرده است در حال گسترش برگشتی در این فصل اما لیگ و بازیکنان اتحادیه توافق کرده اند که به تغییر. پس از 60 بازی در فصل گذشته فیلیز و توله شیکاگو بودند پیشرو خود را در بخش; نه ساخته شده از پلی آف. نه Boston Red Sox

"بهترین تیم شروع خواهد شد و نمی توان آن را اتفاقی" Romo گفت. "در این sprint هر تیم می تواند وضع smackdown بر کسی پس از آن رفتن به سرگرم کننده به تماشای."

نقطه داغ

دوقلوها' آموزش پردیس در فلوریدا که روز یکشنبه و دوشنبه ثبت بزرگترین واحد-روز caseloads از آزمایشگاه-تایید COVID-19 نفر در ایالات متحده از این بیماری همه گیر کوروناویروس شروع به گرفتن آن در این کشور در ماه مارس — 15,300 و 12,624 بود.

چون دوقلو هستند با استفاده از CHS زمینه در سنت پل دوم تابستان مرکز آموزش آنها را نمی خواهد ارسال بازیکنان به فلوریدا به جز در موارد نادر حتی اگر آنها را ندارد 30-مرد فهرستی قبل از شروع فصل جولای 24 برابر White Sox در شیکاگو است.

"ما هیچ برنامه ای برای آوردن یک گروه از بازیکنان به فورت مایرز" دوقلوها جمهور بیس بال عملیات Derek Falvey گفت: یکشنبه شب. "این فقط چیزی است که در قوانین است."

به عنوان بیس کار می کند نسبت به شروع آن 60 بازی فصل تیم ها مجاز هستند تنها دو اصلی سایت آموزشی یکی از آنها که خود را در لیگ برتر پارک. دوقلوها با استفاده از هدف زمینه و مقدسین Lowertown ballpark را برای آموزش و ارزیابی 60 بازیکن در استخر تایید شده توسط MLB برای کمک به تیم پتانسیل غلبه بر مسائل مربوط به پرسنل آورده رمان coronavirus است که بیش از کشته 134,000 آمریکایی است.

وجود دارد دوقلوها چشم انداز اقامت در خوابگاه و کار در هموند ورزشگاه پردیس در فورت مایرز و Falvey گفت: کارکنان هماهنگی با آنها از راه دور.

"در حال حاضر ما در حال رفتن به فقط در ادامه به مدیریت از راه دور آنها را کنید و سعی کنید به همچنان به توسعه آنها را تا زمانی که ما می شنویم در غیر این صورت در مورد یک لیگ یا برخی از نوع آموزشی لیگ یا اردوگاه و یا در غیر این صورت رفتن به جلو" Falvey گفت.

مو!

Romo گفت که او انجام داده است یک چیز به طور مداوم در حالی که quarantining از طریق بیماری همه گیر کوروناویروس: "رشد مو است."

به دنبال نه بر خلاف یکی از سفر در "ارباب حلقه ها" Romo روز دوشنبه گفت او مو در سر و صورت خود را — هرگز به عنوان طولانی به عنوان آن را در حال حاضر. "من تقریبا دو سال که من در تمیز کردن و یا کمرنگ ریش من مانند آن ساخته شده کوچک تر یا کوچکتر و یا هر کلمه است," او گفت:.

حال سؤال این است که آیا او به عنوان هیرسوتیسم در روز افتتاحیه?

"من از نوع تنبل هم وقتی که می آید به اصلاح و انجام همه چیزهای دیگر, بنابراین من میخوام سرمایه گذاری می گویند تا زمانی که من را با آن خوب آره من فکر می کنم آن را باز روز فهرستی," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن