دوقلوها آماده شدن برای زمستان آموزش 2.0

در طول آن همه راجرز دوقلوها مینه سوتا' موقت MLBPA هرزه سعی در حفظ خود و هم تیمی های خود — که او وظیفه اطلاع رس

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399

در طول آن همه راجرز دوقلوها مینه سوتا' موقت MLBPA هرزه سعی در حفظ خود و هم تیمی های خود — که او وظیفه اطلاع رسانی — به عنوان levelheaded به عنوان امکان پذیر است.

اما در حال حاضر ؟

"همه در تقلا حالت دمدمی مزاجی کردن حالت مانند آن صحنه از, 'دفتر' که در آن همه ناجور," راجرز گفت. "این نوع از جایی که ما در هستی."

MLB رسما اعلام کرد سه شنبه شب که وجود خواهد داشت یک 60-بازی فصل آغاز جولای 23 یا 24 با بهار آموزش 2.0 شروع در 1 جولای. است که برگ های مسابقه تیم برای آماده سازی خود را در استادیوم برای اطمینان از انطباق با ایمنی و بهداشت پروتکل ها و بازیکنان عجله به شهر که در آن بسیاری از باید در پیدا کردن مسکن در کوتاه مدت متوجه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دوقلوها اخذ شده است هدف زمینه آماده برای این لحظه. آنها در حال برنامه ریزی در استفاده از هر دو صفحه اصلی و بازدید از clubhouses به عنوان به خوبی به عنوان برخی از فضاهای دیگر مانند تامسون رویترز قهرمانان باشگاه, تیم, جمهور دیو سنت پیتر گفت: برای کمک به حفظ اجتماعی فاصله دستورالعمل.

به عنوان بازیکن به شهر می آیند آنها مورد نیاز خواهد بود برای انجام یک COVID-19 تست. MLB سند با سلامت و ایمنی پروتکل 100 صفحه راجرز گفت و نزدیک گفت: او گذاشتم نیمی از آن تا کنون. به عنوان موجودات عادت راجرز گفت: هنگامی که آنها یاد بگیرند جدید اقدامات آنها قادر خواهید بود به تکامل آنها به روال اصلی.

"همه ما احساس می کنیم بسیار راحت و با ایمنی و بهداشت پروتکل های. ... من فکر می کنم اگر ما به دنبال پروتکل ها و انجام آنچه که ما قرار است انجام دهد و در این زمینه همه به نظر می رسد نسبتا راحت," او گفت:. "بدیهی است که رفتن به چیزی است که از یک نوع در حال انجام چیزی که یک مایع وضعیت اما تا کنون من فکر می کنم هیچ کس واقعا بسیاری از نگرانی های با پروتکل هایی است که ما فقط باید به دنبال."

آموزش و پرورش کلیدی خواهد بود برای تیم به آنها خوش آمد بازیکنان به استادیوم. تیم اجازه خواهد داشت که تا 60 بازیکن در بهار آموزش و 30 در فهرستی به آغاز سال است. این تعداد خواهد بود کمرنگ به 26 در طول ماه اول از فصل.

بازیکنان باقی مانده را به شکل یک "تاکسی تیم ملی" که قطار دور از هدف زمینه است. سنت پیتر گفت: دوقلوها کردیم به St. Paul پرستاران در مورد استفاده از CHS زمینه و صحبت کردیم و به Gophers مربی جان اندرسون در مورد تمرین بیش از Siebert زمینه در دانشگاه مینه سوتا اما هنوز نهایی یک محل.

بهار آموزش خود را هر چند انتظار می رود انجام شده در هدف زمینه با بازیکنان به احتمال زیاد تقسیم به گروه مبهوت بار. هر چند راجرز گفت: سه هفته نیست مقدار زیادی از زمان برای یک سطح شیب دار تا دوره بازیکنان دانست و آن را یک امکان و جلوتر از جایی که آنها به طور معمول خواهد بود برای یک سنتی بهار آموزش.

زمانی که فصل شروع دوقلوها را بازی 40 بازی در برابر لیگ آمریکا مرکزی رقبا و دیگر 20 برابر لیگ ملی مرکزی مخالفان. در سال گذشته دوقلوها به پایان رسید و با بهترین رکورد در میان کسانی که 10 تیم.

کسانی که 60 بازی در حال حاضر خواهد شد به احتمال زیاد بازی با طرفداران در حضور و غیاب — حداقل در مینه سوتا است. سنت پیتر گفت: این تیم به طور فعال درگیر در گفتگو با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و مینه سوتا وزارت بهداشت در مورد به طور بالقوه re-معرفی طرفداران به هدف زمینه در برخی از نقطه در این سال است.

"من امیدوار هستم ما طرفداران در برخی از نقطه در طول سال 2020 فصل" سنت پیتر گفت.

اما اینکه آیا یا نه اتفاق می افتد که دوقلوها آماده به استقبال بیس بال پشت بعد از سه ماه و نیم انتظار و تعجب.

"این یک جهان کامل زندگی می کنیم. همه ما می دانیم که و من فکر می کنم در پایان روز وجود دارد متقابل تمایل به سعی کنید به بازی بیس بال, بازی نقش مهمی در کمک به کشور ما دوباره با هم" سنت پیتر گفت. "اما بدون خطرات هر دو خطرات مالی و همچنین سلامت و ایمنی خطرات. همه ما می دانیم که. من فکر می کنم ما در حال واقع بینانه رفتن به آن. من فکر می کنم ما در حال هیجان زده به حرکت رو به جلو اما ما همچنین می دانیم که سال 2020 شده است وجود دارد هیچ چیز آسان در این مورد من می توانم به شما اطمینان دهم که."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن