دوقلوها' میگوئل سانو پاک پس از آدم ربایی اتهام

دوقلوها برای اولین بار baseman میگوئل سانو پاک شد از همه اتهامات علیه او در صبح روز پنج شنبه در جلسه را در جم

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

دوقلوها برای اولین بار baseman میگوئل سانو پاک شد از همه اتهامات علیه او در صبح روز پنج شنبه در جلسه را در جمهوری دومینیکن, تیم رئیس جمهور از عملیات بیس بال درک Falvey گفت.

می آید که پس از یک وکیل Odalis راموس متهم سانو و دوستان خود را از آدم ربایی Raudy عمر Sanchez de La Cruz و ضرب و شتم او با توجه به یک گزارش از دومینیکن روزنامه "El Nuevo Diario."

سانو رد اتهام به روزنامه و در این گزارش گفت که او در حال سکس برای پول — 10 میلیون پزو یا حدود 170,000 — و که Sanchez de la Cruz حال تجاوز جنسی یک جوان از اعضای خانواده خود را.

"ما در زمان چه میگوئل گفت: در کلمه خود را و پس از آن می خواستم به صبر کنید و ببینید چه چیز دیگری بیرون آمده و در نهایت امروز آن را همسان آنچه که او شده بود گفتن ما" Falvey گفت.

Falvey گفت: دوقلوها در حال انتظار 27 ساله infielder برای سفر به مینیاپولیس ظرف چند روز آینده و پیوستن به این تیم برای آغاز بهار آموزش 2.0 آغاز می شود که در ژوئیه 1.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سانو, 26, گذشته پنج فصل با دوقلوها' بزرگ-لیگ باشگاه. او ضربه .247 با 34 صفحه اصلی اجرا می شود و 79 اجرا می شود batted در 105 بازی در سال 2019.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن