دوقلوها' سر و صدای جمعیت خدمه یادگیری در پرواز توپ

"مانند یک هواپیما با برخی از بچه ها گفت: یا مانند کسی که در سمت چپ یک فن" گفت: داستین مورس دوقلوها' روابط رسان

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

"مانند یک هواپیما با برخی از بچه ها گفت: یا مانند کسی که در سمت چپ یک فن" گفت: داستین مورس دوقلوها' روابط رسانه ای رئیس که رله واکنش بازیکن به بازی عملیات کارکنان در طول یک شنبه intrasquad بازی.

سپس Nelson Cruz مراحل بالا به صفحه دوم ورود و بازدید از یک توپ عمیق نسبت به این قضیه میشه.

ناگهان که سر و صدای محیط شروع به افزایش می کند و یکی می توانید صدای فردی — آنالوگ برای آشنا جمعیت پیش بینی زمانی که یک عضو از تیم اصلی بشکه تا یک توپ.

آن است که رفتن بیرون ؟

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هنگامی که توپ بازدید خالص در سمت راست میدان ناپاک قطب "جمعیت" فوران در جشن و آشنا "bomba آژیر" blares بیش از بهبهان به عنوان کروز که به نمره 1-1, دور, پایگاه و سر در گم اگر شما نمی لحظه ای فراموش کرده ام شما در یک استادیوم بدون فن تک در حضور.

که دقیقا ایده برای طرفداران تنظیم به رادیو و یا تلویزیون پخش و قطعا نه برای تعداد نسبتا کمی از افراد مشغول به کار در ballpark.

"این" مورس گفت: "برای بازیکنان است."

بیس بال تیم موقعیت بازیکنان را انتخاب کنید پیاده روی خود را تا موسیقی زمانی که آنها رویکرد خمیر جعبه و پخش موسیقی متناسب با کوزه در بهبهان زمانی که آنها برای اولین بار روش موند اما این نخستین بار خواهد بود — و با آرزوی موفقیت برای آخرین بار لیگ برتر پارک خیاط بازی عملیات به طور کامل برای بازیکنان خود را.

و آن را برای رفتن به گرفتن برخی از زمان به حق آن را دریافت.

"من مطمئن هستم که بازی 1 خواهد بود بسیار متفاوت از, بگو, بازی, 30," مورس گفت.

نگه داشتن بازیکنان درگیر احساسی و یا شاید بیشتر به طور خاص آنها را فریب دهد و به فکر آنها در حال بازی در مقابل طرفداران است تنها یکی از بسیاری از چالش های پیش روی تیم به آنها آماده شدن برای عجیب ترین فصل در تاریخ MLB 60-بازی مبارزات انتخاباتی که در آن تیم بازی interleague برنامه در مناطق خود به منظور کاهش خطر بازی در طول یک بیماری همه گیر.

تیم تا به حال تقریبا سه هفته به عادت کرده اند به پروتکل های مربوط به گسترش COVID-19 که از جمعه تا به حال به کشته شدن بیش از 137,000 آمریکایی ها بود و خونتان به سطح رکورد در ردیف هایی از کشور است. مکرر دما را چک اجتماعی فاصله در پارک محدود کارکنان و رسانه ها — حتی quarantining یک زن و شوهر از بازیکنان — تبدیل شده اند (تا حدودی) طبیعی است.

در حال حاضر از آن زمان برای بازی عملیات و پخش برای دریافت آماده است.

دوقلوها' رادیو خدمه رهبری play-by-play مرد کوری Provus پخش خواهد شد چهار نمایشگاه در برابر توله در زمینه انوری — از هدف زمینه است. به همین ترتیب, کیر برمر و خود گردان خدمه از تحلیلگران را به کار دور بازی از هدف زمینه شروع جمعه هنگامی که دوقلوها باز کردن فصل در برابر White Sox در نرخ تضمین فیلد در شیکاگو است.

پس از آن متفاوت خواهد بود برای آنها را بیش از حد; نه فقط به عنوان های مختلف به آن شده است برای دوقلوها صوتی مهندسین ترور جوجه و استیو پترسون که درو مسئولیت بودن جمعیت در این فصل است.

صفحه اصلی اجرا و یا پرواز توپ ؟

جوجه, 37, شده است, کار برای دوقلوها برای 15 سال است. او در بازی روز مسئولیت شامل مخلوط های صوتی برای ورزشگاه از سو نلسون زنده ارگان بازی به تصویری فایل های صوتی و مسیریابی صوتی به concourses, در میان دیگران. این فرفره جدید یک چالش بوده است و او prepped برای آن بهترین او می تواند.

دوقلوها را دریافت نمی, MLB-صادر اپل حاوی تایید هیئت مدیره صدا برای صدای جمعیت تا روز سه شنبه در ساعت 10 صبح کمی بیش از یک روز قبل از جوجه موسیقی مدیر تیم میلر مدیر در-تجربه بازی استیو Henschen و مدیر ارشد از تجربه و نوآوری کریس Iles نخستین تمرین.

به عنوان Iles اشاره کرد آن طول می کشد یک ارتش کوچک به رابجای دیگری جا زدن جمعیت به عنوان بسیاری به عنوان 38,000 طرفداران.

جوجه که مشغول به کار چهار مرحله قبل از پترسون کردم اول خود را به ضرب گلوله در روز جمعه تا به حال فقط به اندازه کافی زمان را به صفحه اصلی اپل و تمرین با استفاده از تصویری از دوقلوها' 14-12 دست دادن به نیویورک یانکیز که شامل پنج صفحه اصلی اجرا می شود و چهار سرب تغییرات بیش از 10 نوبت در جولای 23, 2019.

بازی پر بود از بازدید و ناشران و هر بار که یک توپ قرار گرفت و به جمعیت perked.

"من متوجه شدم که بسیاری از آن است که در مورد زمان بندی" جوجه گفت. "پیش بینی بسیار مهم است زیرا شما نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد این است که تجمع از هیجان است. و هنگامی که چیزی در نهایت اتفاق می افتد آن را می افزاید: به هیجان."

نیز وجود دارد البته خطر از گرفتن بیش از حد هیجان زده خیلی زود است. هیچ یک احساس خوب زمانی که آنها در تماس با یک شات کردن خفاش تنها برای دیدن آن غرفه innocuously در مقابل هشدار دهنده مسیر است.

"برای دریافت کنید که صحت آن را احساس حق آن را احساس می کنید مانند شما به دریغ فقط کمی به سمت راست تماس" جوجه گفت. "چیز خوب در مورد این نرم افزار این است که شما می توانید به سرعت محو کردن که اگر من به پیکربندی مجدد در پرواز است."

جمعیت سر و صدا ثبت شد در چند لیگ برتر پارک و وارد شده برای استفاده در سونی پلی استیشن بازی ویدیویی "MLB: The Show." با توجه به Iles دوقلوها انتخاب برای تلفن های موبایل آنها بهترین دوست و قرار داده و آنها را به سه دسته: محیط سر و صدای جمعیت پیش بینی و سطوح مختلف هیجان و یا ناامیدی.

در داخل هر دسته بندی هستند چندین گزینه, تفاوت, می گویند بین strikeout برای شروع یک زمین باز یافته و strikeout با دوندگان در به ثمر رساندن موقعیت.

در این ویدئو بازی برای تلفن های موبایل به صورت خودکار توسط یک الگوریتم با توجه به شرایط بازی. جوجه و پترسون باید آن را انجام دهد همه خود را در زمان واقعی است.

"انجام صوتی در یک بازی عادی وضعیت من هرگز مجبور به پرداخت این مقدار با توجه به هر زمین و در نتیجه از هر دنباله" جوجه گفت. "من در واقع بیشتر از قدردانی برای بازی بیس بال به طور کلی."

جمعیت سر و صدا کمک خواهد کرد افزایش verisimilitude برای تلویزیون دیدگاه ها و شنوندگان رادیو. قطعا طرفداران بیس بال هستند و عادت کرده اند به دیدن استادیوم ها در کشورهای مختلف از پوچی در طول یک فصل.

"آن را نگاه کنید کمتر عجیب و غریب در تلویزیون با اطمینان گفت:" تونی Tortorici, FOX Sports شمالی تهیه کننده اجرایی. "از آنجا که وجود خواهد داشت بیس بال سر و صدای جمعیت لوله کشی در, شما می توانید نوع از دست دادن مسیر است که ما در یک بیماری همه گیر از آنجا که آن را به صدا و نگاه تا حدودی طبیعی است."

سر و صدا لطفا

بنابراین برای بازیکنان به دنبال هر چیزی را در بازی تجربه کمتر عجیب و غریب است. آنها ارائه مقدار زیادی از بازخورد به صدا خدمه روز چهارشنبه و در روز جمعه.

چه بازیکنان قطعا نمی خواهید مورس گفت: به احساس می کنم مثل همه چیز آنها می گویند ممکن است توسط یک میکروفون. آنها همچنین نمی خواهید به احساس مانند آنها در حال بازی در مقابل هیچ کس که البته مورد است — حداقل در حال حاضر.

"سکوت است که قطعا آنچه که ما قصد داریم به امید برای جلوگیری از" مدیر Rocco Baldelli گفت: پس از چهار intrasquad بازی. "این زمانی است که شما واقعا شروع به مشاهده و تفکر واقعا چیزهای عجیب و غریب. شما به بودن در میدان توپ را با بی صدا و آرام محیط اطراف شما. که چیزی که ما در حال رفتن به رفتن به جلو است."

"این قطعا احساس مانند یک بازی واقعی" او افزود: "و این کار کمک می کند."

و احتمالا بهبود در طول این فصل است. بیس بال بازی از جزئیات و نکات دقیق وظریف از زمین انتخاب به جایی که مدافعان مجموعه در این زمینه است. حتی موقعیت های متداول و نتایج مانند تبدیل یک بازی و یا رسوب کردن با یک مرد در, سوم القاء واکنش های متفاوت بسته به وضعیت بازی: برای اولین بار در محل خط آن یک فوران چاه نفت اواسط سپتامبر بازی هیچ تاثیری در جدول رده بندی?

"نهایی موفقیت" جوجه گفت: "در پیچیدگی های خاص."

در پایان, آن را در مورد چگونه بازیکنان را پاسخ دهند. جمعه دوقلوها' تجربه دوم با سر و صدای جمعیت و استاندارد بازی روز صوتی و تصویری و دوباره آن را یک مرحله. در حالت ایده آل یک به طور منظم فصل بازی در مقابل یک حریف واقعی آن را کمتر مهم است.

به عنوان Baldelli گفت: "این بسیار واضح است که زمانی که شما نشستن در مختلف dugouts و شما را در مختلف لباس بچه ها شروع به رقابت و این چیزی است که این بچه ها می خواهم به انجام است. آنها ورزشکاران آنها خوب ورزشکاران آنها به رقابت بپردازند و این چیزی است که ما دیدم امشب."

بهترین اجرای صفحه اصلی واکنش در روز چهارشنبه بود برای رایان Jeffers' game-tying, خود ارضایی, شات در هفتمین و آخرین دور (بازی در یک به پایان رسید 3-3 کراوات) اما کروز خیلی خوب بود — قطعا بهتر از leadoff خانه اجرا از حداکثر کپلر که در زمان همه را غافلگیر کرد.

کروز به طور طبیعی متوجه نیست — حداقل در ابتدا.

"به عنوان یک hitter وظیفه به ویژه هنگامی که شما ضربه توپ شما در حال فکر کردن در مورد هر چیز دیگری" گفت: کروز که آمار یک تیم بالا 41 خانه اجرا می شود در فصل گذشته. "در این وضعیت شما فقط امیدوار توپ قطره. در آن صورت آن را به عنوان یک خانه اجرا شود.

"اما پس از زمانی که شما شروع به در حال اجرا و رفتن به پایه دوم پایه سوم, آره شما از شنیدن همه چیز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن