دوقلوها' Berrios اتحاد نهایی tune-up قبل از روز افتتاحیه

Berrios انداخت حدود 90 زمین در شش نوبت در برابر هم تیمی های خود در زندگی تمرین پنبه حلاجی شده در روز شنبه و یک

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

Berrios انداخت حدود 90 زمین در شش نوبت در برابر هم تیمی های خود در زندگی تمرین پنبه حلاجی شده در روز شنبه و یک روز پس از مدیر Rocco Baldelli اعلام کرد او را به عنوان دوقلوها' روز افتتاحیه استارت برای بار دوم. Baldelli اعلام کرده بود Berrios شروع می شود در روز افتتاحیه برای دومین سال متوالی در ماه مارس در مدت کوتاهی قبل از بهار آموزش تعطیل با توجه به گسترش COVID-19.

هر چند Berrios نمی کنید به زمین در یک intrasquad بازی گفت: "سعی کردم به گام با همان طرز فکر و احساسات در طول روز زندگی تمرین پنبه حلاجی شده است که او را در شب جمعه برابر White Sox در شیکاگو در این تیم را باز کن.

"همیشه زمانی که ما این فرصت را به بیرون رفتن وجود دارد و بازی, این یک احساس بزرگ است. احساس متفاوت. دوست من گفت: هنگامی که ما و زمین در روز افتتاح آن را مانند زمانی که یک بچه جوان می رود به اولین روز مدرسه. بنابراین این بار متفاوت است, اما ما نیاز به ایجاد که جو است. ما نیاز به ایجاد که انرژی. ما باید در این گروه به انجام این کار است."

سانو چهره تبادل زنده

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ضربه اول baseman میگوئل سانو قرار بود در صف برای اولین بار در طول تابستان اردوگاه پس از گذراندن اولین بخش از اردوگاه کنار COVID-19.

هر چند سانو آیا فرصتی برای رقابت در یک بازی او را ببینید تبادل زنده در برابر بریوس Rich Hill و سرجیو Romo, در میان دیگران, به عنوان او کار می کند برای آماده شدن برای روز افتتاحیه.

"میگوئل است که در واقع انجام می دهند واقعا به خوبی به عنوان آنجا که فقط تمرینات است که او را قادر به رسیدگی" Baldelli گفت. "او یک بدن انعطاف پذیر و او می تواند در خارج وجود دارد و ما می دانیم که او در برخورد با بسیاری از نه cabin fever اما او در گیر شده در داخل در حالی که برای در حال حاضر. بنابراین ما مطمئن بودیم دقیقا آنچه که او می خواهم پس از تمرینات, اما او قطعا از آنها آمده است."

Baldelli وزن ترکیب گزینه های

Baldelli نیز هنوز در کار او چگونه خواهد تراز خود را قوی مورد به طور خاص که در آن برای قرار دادن سوم baseman جاش دونالدسون که آمار 37 homers و سوار در 94 اجرا می شود در فصل گذشته با آتلانتا. تصمیم گیری که آیا به بت او را پشت به پشت با نلسون کروز و یا جدا کردن آنها با یک چپ دست خفاش تصمیم هر مدیر می خواهم به یک ضربه تند وشدید زدن در.

پاسخ: او هنوز نمی دانند اما احساس خوبی در مورد هر دو گزینه.

تصمیم گیری که در آن به بت Buxton وقتی که او برمی گردد ممکن است آسان تر است. او تنها دوقلوها موقعیت بازیکن که به طور مداوم ضربه در همان نقطه در فصل گذشته — نهم در نظم که در غیر interleague بازی. Buxton داشتن بهترین سال در صفحه قبل از دست داده و به صورت فصل به شانه چپ آسیب زدن حرفه ای-بهترین .262 با 10 خانه اجرا می شود, 30 دونفره و چهار سه برابر در 87 بازی.

"من فکر می کنم که کار می کرد در واقع بزرگ در سال گذشته" Baldelli گفت. "من فکر می کنم فکر می کردم از تعجب تمام وقت" که در آن من می خواهم به ضربه ؟ اگر من نوسان خفاش واقعا خوب, من می خواهم به حرکت در صف?' — چیزهایی که دوست دارم — من فکر می کنم بین بردن بسیاری از این روند فکری مفید است. و فقط دانستن که شما در حال رفتن به طور مداوم وجود داشته باشد ما قصد داریم به شما تکیه در یک نقطه و شما فقط می توانید بروید و کار خود را به عنوان مخالف به داشتن همه این افکار دیگر من فکر می کنم کمک زیادی."

آسیب یادداشت

لوئیس Arraez بود که روز به روز با زانو راست التهاب تاندون شرکت کننده در این تیم تمرین روز شنبه و Baldelli گفت: "هیچ کس تا به حال هیچ گونه نگرانی واقعی به جلو رفتن با او."

Buxton است که در سمت چپ اواسط پا پیچ خوردگی شد و در این زمینه mingling با هم تیمی های خود. Baldelli گفت که او ساخته شده است "بهبود مداوم" از رگ به رگ شدن در روز دوشنبه و او خوشحال است که با آنچه که او دیده می شود از Buxton پس از آن.

و Willians Astudillo که هنوز کنار با COVID-19 به نظر می رسد نزدیک شدن به یک بازگشت Baldelli گفت.

"من فکر می کنم او در واقع در این خط از عبور از این خط به کجا داریم می رویم به دیدن او در اینجا به زودی" Baldelli گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن